Gäst DonKeN Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 Ne. Finns flera ställen som har det så shacti. Men man fick tänka på wow lite ja :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 Bra idé , jag är med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 Det måste man ju göra på blocket.... Ja men det här är Fuska.se och inte Blocket, på Blocket säljer man riktiga saker. På fuska säljer man förmål som egentligen bara är tecknade bilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 Och? Det är ändå grejer folk vill ha, för låtsas pengar andra filk vill ha, så det lär inte bli något problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 (redigerat) lol, man kan ju inte gå ut på blocket å skriva Ett hjul! Högsta bud: 500 fm!???? *Kommentar längre ner*: Vad e fm? Redigerat 24 September 2006 av BloodRogue Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 Nähe, och du tror på fullt alvar att jag lever i någon dillusionerad värld där man kan köpa begagnade mp3:s för FM? Komm ed något vettigt grabben, DonkeNs idé är och var bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 ja men 1 månad är för mycket. ochså ska man ju kunna söka på prisklasser Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 Ne. Finns flera ställen som har det så shacti. Men man fick tänka på wow lite ja :) Wow är det mest välkända prgram jag känner till som använder den här typen av auktionsystem. Så enligt en hemmabyggd sannolikhets kalkyl antog jag att du tagit det därifrån. :student: Skitsamma, beskriv det som det i wow så lär de flesta fatta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 Skit bra idé! men om det någonsin kommer att hända något som måsta ALLA som vill ha denna funktion skriva det tilla dmin också! så börja skriv mina vänner =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 25 September 2006 Rapport Dela Skrivet 25 September 2006 Dra i handbromsen va, om typ 200 pers börjar spamma admin med begäran om auktion-funktion kommer han nog inte göra nåt, bättre en lista med ip-adresser som vill ha funktionen eller nåt. Ifall nu folk vågar ge ut sin ip-adress. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 26 September 2006 Rapport Dela Skrivet 26 September 2006 Dra i handbromsen va, om typ 200 pers börjar spamma admin med begäran om auktion-funktion kommer han nog inte göra nåt, bättre en lista med ip-adresser som vill ha funktionen eller nåt. Ifall nu folk vågar ge ut sin ip-adress. Admin kan ju ändå se alla IP-adresser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 26 September 2006 Rapport Dela Skrivet 26 September 2006 Jag ska försöka (när min data slutat lagga) att skicka in en bild på wow´s 'Auction House' där finns många bra funktioner, eller så kan nån annan skicka in en bild, för det är en väldigt användbar funktion! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.