Hoppa till innehåll

Konditionsträning

Putside

Rekommendera inlägg

Gäst Jagkallassampa

qjajamensan...

Nu gör jag:

springer 6 mil veckan (1 mil dagen)

på tisdagar brukar jag köra på gymmet

bänkpress på 60...70 arhävningar dagen

150 situps(ej samtidigt).. och sedan inget :o

Springer 2 mil varje dag, gör 400 situps varje dag och 300 armhävningar varje dag.

det dära tror jag inte på, om du gör det så börja gör 100 situps och 200 arhävningar och 1 mil varje dag.. istället för så mkt

Redigerat av Jagkallassampa
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 57
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Springer 2 mil varje dag, gör 400 situps varje dag och 300 armhävningar varje dag.

Springer 2 mil varje dag..?... Lite väl överdrivet....

400 situps på en dag...? Jag gjorde 700 på en dag... 500 i rad...

Men hur f*n kan du göra 300 armhävningar under en dag...? Jag skröt när jag gjorde 90 under en dag...... Jag får inte allt detta att gå ihop.... :bah:

Går inte du i skolan eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Jagkallassampa

istället för att öka med 50 öka med 20-30 istället kanske varannan dag för du behöver ingen träning (jo men inte lika mycket..)

jag tror inte på han bara

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Klart man kan göra 300 per dag. Jag kan verkligen inte göra det dock. Men om det var nån som säg dokumentären om den där elvaåringen som tog 90kg i bänkpress. Han farsa kunde säga åt honom att göra 2000 armhävningar och då gjorde han det, och han kunde säga gör 2000 till och så gjorde han det.

Det jag skrev nyss va lite överdrivet dock för att det är inte normalt att göra som den pojken. Men som sagt det går att göra 300per dag.... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 7 månader senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...