Hoppa till innehåll

Cykla!


pho

Rekommendera inlägg

Min har en förmåga att gå sönder just nu... åkte ner i en grop i fredags och när jag nu har fixat framfromsen, framhjulet, kedjan och styret vad händer då? Jo en kompis brakar in i mitt framhjul. Två ekrar fattigare... får väl fixa det någon dag.. går att cykla iaf. Så just nu är det inte så jättekul men annars äger det!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 48
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Jag håller inte på med några tricks lr sånt. Just nu försöker jag bara skaffa coola grejor till min cykel (det e en mountain bike). Den har lampor och cykeldator, väntar på att ett bromsljus ska monteras. Sen har jag ju många fler idéer och drömmar.

Redigerat av 48893
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Förr brukade jag mest cykla för nöjes skull, dvs 3 mil bort, och sedan hem.... Jag och 2 andra brukade Cykla till Borlänge, vara där över dagen....(äta och så..), och sedan dra hem igen..

 

Nu för tiden är det mer åka ner på stan och hem igen... Bara av rent behov.... Men jo, cykla är kul beroende på vad man gör.-... :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När jag köper en ny cykel ska jag börja hoppa och trixa.

På vintern kör jag snowracer med cykelstyre.

För er som inte vt vad en snowracer är finns det en film här:

http://www.kossan.se/snowracer_flyger_i_hopp.htm

 

ÅÅÅÅÅ snowracer :wub: . Du måste säga var man får tag me såna som har cykelstyre, ifall man svetsar dom själv så säg nåt bra märke..
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...