pho Skrivet 16 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 Jag har en fråga, är det nån som vet var man kan skaffa bromsar till min BMX. det är en Haro F4 om det skulle hjälpa...tips på sköna handtag skulle också behövas, mina är nämligen helt sönderslitna o äckliga! BTW lärde mig bunny-hop med mountain bike i dag :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst need_nos Skrivet 16 September 2006 Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 ja jag tränar cykling kör med min race-cykel en bianche kostar smått och gått 30 00kr lite stor är den än så länge.Nu kör jag med min downhill cykel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 16 September 2006 Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 oh gush, kan man stegra 10 meter? ;o oh herre jesus xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 16 September 2006 Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 Jag har funderat på att köpa en BMX, jag får en ny cykel när jag fyller år typ. Fast det ska inte vara en BMX, fast då köper jag också en BMX för egna pengar. Smart? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 17 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 Jag har funderat på att köpa en BMX, jag får en ny cykel när jag fyller år typ. Fast det ska inte vara en BMX, fast då köper jag också en BMX för egna pengar. Smart? :D Ifall du ska köpa en BMX skaffa inte mongoose, dom e tunga o äckliga. Tycker iaf. jag o 2 av mina polare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 18 September 2006 Rapport Dela Skrivet 18 September 2006 Skaffa en cykel från Scott, det är ett bra märke, fast cyklarna kostar uppemot 5000 kronor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 18 September 2006 Rapport Dela Skrivet 18 September 2006 Cykla?! Skitkul ju! Hm, min cykel kostade ju mer än 5k men det är väl inte så jättefarligt... 15-20k däremot är lite mer. Finns dock en del med kolfiberram för runt 50k... Trek ska man ha om man vill slänga ut pengar på en cykel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst need_nos Skrivet 18 September 2006 Rapport Dela Skrivet 18 September 2006 jo min kosta 30 000kr det sved i plånboken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Alyricsa Skrivet 21 September 2006 Rapport Dela Skrivet 21 September 2006 (redigerat) Jag cycklar typ varje dag och stegrar som en gud! Den kosta mig c:a 33.000. Min fram kaffel måste ju va bra så här e den på bild: http://home.swipnet.se/~w-94553/99z3light.jpg och ramen: Redigerat 21 September 2006 av DJ_Evil Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 21 September 2006 Rapport Dela Skrivet 21 September 2006 Testat lite,det var inte min grej precis,jag håller mig till forboll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sherikan Skrivet 22 September 2006 Rapport Dela Skrivet 22 September 2006 Cyklar gör man till skolan då och då, när man vill ha sovmorgon (bussarna går mobbade tider...). Annars? Nä, cykla är jobbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 Jag cycklar typ varje dag och stegrar som en gud! Den kosta mig c:a 33.000. Min fram kaffel måste ju va bra så här e den på bild: http://home.swipnet.se/~w-94553/99z3light.jpg och ramen: Grymma! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.