nico Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 Min har en förmåga att gå sönder just nu... åkte ner i en grop i fredags och när jag nu har fixat framfromsen, framhjulet, kedjan och styret vad händer då? Jo en kompis brakar in i mitt framhjul. Två ekrar fattigare... får väl fixa det någon dag.. går att cykla iaf. Så just nu är det inte så jättekul men annars äger det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 Min cykel är tyvärr skadebenägen... Allt möjligt händer med den.... Så får tyvärr gå till och från, även om jag nu gillar att cykla... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FORUMET Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 Det är härligt att cykla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 48893 Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 (redigerat) Jag håller inte på med några tricks lr sånt. Just nu försöker jag bara skaffa coola grejor till min cykel (det e en mountain bike). Den har lampor och cykeldator, väntar på att ett bromsljus ska monteras. Sen har jag ju många fler idéer och drömmar. Redigerat 1 Oktober 2006 av 48893 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 (redigerat) När jag köper en ny cykel ska jag börja hoppa och trixa. På vintern kör jag snowracer med cykelstyre. För er som inte vt vad en snowracer är finns det en film här: http://www.kossan.se/snowracer_flyger_i_hopp.htm Redigerat 2 Oktober 2006 av Humla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dalman Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 Jag kör med motor-cross men gillar att göra trick på min bmx med xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 Förr brukade jag mest cykla för nöjes skull, dvs 3 mil bort, och sedan hem.... Jag och 2 andra brukade Cykla till Borlänge, vara där över dagen....(äta och så..), och sedan dra hem igen.. Nu för tiden är det mer åka ner på stan och hem igen... Bara av rent behov.... Men jo, cykla är kul beroende på vad man gör.-... :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 det är juh skoj fast när den blev överkörd av sopp bilen så va det inte nå vidare dirtbike och fyr hjuling är skojigare faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 kör street bmx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 Jag tycker att cykeln är ett bra transportsmedel, det vill säga att jag kör inte direkt för nöjes skull utan när jag måste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 13 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 När jag köper en ny cykel ska jag börja hoppa och trixa. På vintern kör jag snowracer med cykelstyre. För er som inte vt vad en snowracer är finns det en film här: http://www.kossan.se/snowracer_flyger_i_hopp.htm ÅÅÅÅÅ snowracer :wub: . Du måste säga var man får tag me såna som har cykelstyre, ifall man svetsar dom själv så säg nåt bra märke.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 Jag älskar att cykla. Gör det för att komma hemifrån ett slag o koppla av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.