Shadowborn Skrivet 15 September 2006 Rapport Skrivet 15 September 2006 Jag fuskade på oblivion i ett thivsguildquest som heter nåt med boots men man skulle fråga grey fox om nån dagbok och nu har jag get honom skorna och fått min lön men bara för de där med dagboken så verkar jag aldrig få nåt nytt quest av honom och den där dark elfen i imperial city som man kan sälja stulna saker till kan jag inte sälja saker till även fast han säger de så vad ska jag göra???? Citera
Dysfunction Skrivet 15 September 2006 Rapport Skrivet 15 September 2006 Du måste förklara bättre. Har klarat ut Oblivion 3ggr, men förstår fortfarande inte vafan de e du säger?! Du fuskade med vad? Du fick en ny quest som gick ut på vad då? Citera
Aegzor Skrivet 15 September 2006 Rapport Skrivet 15 September 2006 Shadowborn: Jag förstår inte heller hur du menar. Citera
Scarlet Skrivet 16 September 2006 Rapport Skrivet 16 September 2006 Han menar den där questen med springjak bootsen som man måste döda vampyren... (Varför fuska på en sån enkel quest?) och det andra är nog en av "fences" som man ska sälja saker till men som inte det går att sälja någonting till Hur mycket är "sakerna" värda? Vilken rank är du? Jag tror att du måste döda den där vampyrer först eller nåt :/ Citera
Aircondition Skrivet 17 September 2006 Rapport Skrivet 17 September 2006 Formulera dig bättre, tack. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.