Hoppa till innehåll

Pokémon Fire Red Fråga


Hayabusa
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag har hört ett rykte: Att när man kommer till Vermilion City så ska man byta över en pokémon som kan Cut och inte ta det från gubben på båten. Sen fortsätter man tills man har hittat Surf, sen åker man tillbaks till Vermilion City och går ner till båten och surfar till höger och där ska man hitta något. Så jag gjorde det men det står bara en lastbil där. Så min fråga är: Vet någon om man hittar nåt där och isåfall hur hittar man det?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 7 månader senare...

Jag har hört ett rykte: Att när man kommer till Vermilion City så ska man byta över en pokémon som kan Cut och inte ta det från gubben på båten. Sen fortsätter man tills man har hittat Surf, sen åker man tillbaks till Vermilion City och går ner till båten och surfar till höger och där ska man hitta något. Så jag gjorde det men det står bara en lastbil där. Så min fråga är: Vet någon om man hittar nåt där och isåfall hur hittar man det?

 

 

 

 

man kan fånga mew där :cool:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men herregud, det går ALDRIG att hitta Mew på dessa sätt, de är alltid bluffar, folk borde lärt sig vid detta laget. Möjligtvis att det skulle vara en bugg de inte upptäckt, men de är mycket bättre på att kolla upp det nuförtiden, så de ända spel det möjligtvis skulle kunna gå i är Red, Blue och Yellow, de gamla alltså.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...