Hayabusa Skrivet 16 September 2006 Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 Jag har hört ett rykte: Att när man kommer till Vermilion City så ska man byta över en pokémon som kan Cut och inte ta det från gubben på båten. Sen fortsätter man tills man har hittat Surf, sen åker man tillbaks till Vermilion City och går ner till båten och surfar till höger och där ska man hitta något. Så jag gjorde det men det står bara en lastbil där. Så min fråga är: Vet någon om man hittar nåt där och isåfall hur hittar man det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireRed_Man Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 Man kan inte hitta något där jag har försökt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hayabusa Skrivet 17 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 Ok,tack! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 Flyttad till Pokemon forumet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tamer Skrivet 26 April 2007 Rapport Dela Skrivet 26 April 2007 Jag har hört ett rykte: Att när man kommer till Vermilion City så ska man byta över en pokémon som kan Cut och inte ta det från gubben på båten. Sen fortsätter man tills man har hittat Surf, sen åker man tillbaks till Vermilion City och går ner till båten och surfar till höger och där ska man hitta något. Så jag gjorde det men det står bara en lastbil där. Så min fråga är: Vet någon om man hittar nåt där och isåfall hur hittar man det? man kan fånga mew där :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst LudvigRamone Skrivet 27 April 2007 Rapport Dela Skrivet 27 April 2007 Finns NADA!!!De e bara jordens fetaste bluff ^^, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheTortoise Skrivet 27 April 2007 Rapport Dela Skrivet 27 April 2007 bluff testade alla sätt gick ej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 28 April 2007 Rapport Dela Skrivet 28 April 2007 Mm, ryktena säger att Mew ska finnas där, men de stämmer inte. Bara en sopbil som man inte kan gå in i. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 28 April 2007 Rapport Dela Skrivet 28 April 2007 Men herregud, det går ALDRIG att hitta Mew på dessa sätt, de är alltid bluffar, folk borde lärt sig vid detta laget. Möjligtvis att det skulle vara en bugg de inte upptäckt, men de är mycket bättre på att kolla upp det nuförtiden, så de ända spel det möjligtvis skulle kunna gå i är Red, Blue och Yellow, de gamla alltså. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 28 April 2007 Rapport Dela Skrivet 28 April 2007 Klart att jag vet att det INTE stämmer, men det är det som ryktena säger. Enda sättet att få Mew är via Nintendos "Mew maskin" eller om en kompis linkar över Mew. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke Skrivet 28 April 2007 Rapport Dela Skrivet 28 April 2007 det går ej :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg