Hoppa till innehåll

Jobb?


Gäst Tomatketchup

Rekommendera inlägg

Gäst Tomatketchup

Okej,jag visste inte vad det hette,men du vet,Druid,Warrior,Palladin och sånt.....

 

Here we go,jag ska köpa WoW och SKA ha en gnome,försök inte hindra mig,för då kommer Apan Fredriksson och stjäl era julklappar!!!

 

Det är bara det,vilket jobb?Inte Rouge,jag har testat det hos min kompis,det var tråkigt,och om ni säger Rouge,då kommer samma sak hända som ovanstående.

Så,säg ett jobb och säg varför.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 48
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Shaman  :P

 

joo de går ju verkligen me Gnomes oxå... suck, själv rekkomenderar jag INTE warlock. Inte bra nybörjar class, för avancerad (för nybörjare asså :P ). Men jag tycker du borde va rogue eller mage, rogue e faktiskt ganska kul i hög lvl PvP (player vs.player)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kanske inte så genomtänkt...

 

Gnomes har näst högst basvärde i agi och dessutom escape artist, två saker som är bra för rogues. Men du ville ju inte vara rogue så...

 

Warrior - Bra nybörjarklass som kan ha alla vapen och all sorts armor. Mycket liv och kan skada rätt mycket. Lätt klass som sagt, men många tröttnar på den innan dom kommer till end-game.

 

Warlock - Komplicerad klass som är svårt att ha roligt med. Tråkig i pvp och i pve eftersom du inte slåss "aktivt". Har en demon som hjälper dom i strid.

 

Mage - Enkel klass som är rolig i både pvp och pve. Gör massvis med skada och förvandla motståndare till får :P

 

Rogue - Lätt nybörjaklass med intressant stridsätt. Massvis med skada och osynlighet. Väldigt vanlig klass dock så det kan vara lite svårt att hitta guild i end-game.

 

Mitt tips är att du väljer klass först och sen vilken ras du vill köra, eftersom det är klassen som bestämmer hur du kommer spela, inte rasen.

Redigerat av shacti
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...