Hoppa till innehåll

Jobb?


Gäst Tomatketchup

Rekommendera inlägg

  • Svar 48
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Gäst Tomatketchup

Får man en gratis Robotkyckling om du är warlock?! O.o

 

Hihi,nu kommer min kompis bli avundsjuk. :D

 

Men får man den bara sådär i början av spelet eller? O.o

Måste man göra en speciell sak eller....

Redigerat av Tomatketchup
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

warlocks på 60 är skoj, jag blir aldrig oom, jag sacrifacar en void så får jag 3% hp var 4:e sekund sen life tapar jag,

sen så crittar jag 2k medan normal hits ligger på 1k, och vi kan feara mobs så att vi kan lätt ta en lvl 60 elite med 30k hp utan att dö..

behöver jag fortsätta? vi är en otroligt viktig roll i raids, med alla våra curse of elements/shadows etc för att öka dpsen i raiden så att inte bossarna går i berserker rage t.ex hakkar, vi är också den klassen som drainar mest mana... med våra corruption och immolate i högsta ranken så tar vi 400 hp var 3e sekund (utan curse of agony), och vi får en gratis mount på lvl 40 och vi får en lvl 60 epic mount mycket billigare och den ser enorm ball ut ;)... men de är väldigt avancerad klass om du vill vara RIKTIGT bra..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Och epic mount med bästa ranken kostar 80 guld för alla andra....så locks är inte så bra som man kan tro.

 

Jag sa att locks var tråkiga för jag tycker dom är det, allt man gör är sätter lite curses och sen fjantar runt och skjuter shadowbolts. Då är mage bra mycket roligare. Gratis mount är inget vidare bra skäl att välja en speciell klass för eftersom det dröjer till lvl 40 och du måste göra en quest för det. Bättre då att välja en klass du tycker låter rolig och sen köra med den. 90 g (kostade det för mig) är skitlätt att få ihop. Dessutom ärinte locks så bra som många försöker få dom att låta, som rogue har jag dödat dem en hel del ggr och enda gångerna de tar mig är när jag använder fel poisons eller att dom lyckas charma/feara mig. Annars är dom döda, oavsett hur mycket liv dom har. Så att vara riktigt bra vet jag inte om jag håller med om. Ifall blizz har lyckats ska ju alla klasser vara lika bra, eller hur?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Rekommenderar Warlock, väldigt stark klass, relativt lätt att levla (ta Affliction fram till Dark Pact när du levlar, dock inte poängen på 60), har mycket saker att ta till i instanser (tex placera en Soulstone på er healer så att han kan återuppliva sig själv)

Ifall du undrar så ser "gratismountsen" (jag är medveten om att Epic är långtifrån gratis. Gjort questet själv) man får som 'lock ut så här. 8)

 

(40 till vänster, epic(60) till höger)

post-8150-1159256961_thumb.jpg

Redigerat av Snake
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...