Gäst DonKeN Skrivet 26 September 2006 Rapport Dela Skrivet 26 September 2006 (jag är medveten om att Epic är långtifrån gratis. (40 till vänster, epic(60) till höger) <_< Dessutom så kan man få epicmounten gratis om man skaffar alla grejer utan och betala något. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 26 September 2006 Rapport Dela Skrivet 26 September 2006 (redigerat) Nej, det kan man inte. ;) Man är tvungen att betala ca 350g för saker från vendorn vid questgivaren, dessa saker är Bind on Pickup. Redigerat 26 September 2006 av Snake Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 Välj warrior.. Dem är rätt bra för nya spelare.. De dör inte så ofta heller.. Men de är rätt knepiga att PvPa med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knölföda Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 om du bara har kört med rogue en gång så kan du ju inte classen nånting det är ju klart att det blir tråkigt då och det skulle va bra om du säger hur du vill att classen ska vara så vi skulle kunna säga nån som skulle passa dig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 Alla klasser är skit fram till lvl 40...det är då spelet börjar. Fast wow är inte kul förren du kört AV och raidat. Då, har du spelat wow. Fram till lvl 40 är det bara uppvärmning och träning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 LOL jag trodde du menade med jobb professions -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 29 September 2006 Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 renv plz sluta skriva off topic på alla ämnen :D back to topic jag tycker du ska välja själv vad du vill vara Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 Tack så mycket för allt.Jag ska ta Gnome Mage. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 Tack så mycket för allt.Jag ska ta Gnome Mage. :) :( efter allt jag försökt att dra dig in i det mörka :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 pfft som om locks är onda :P dom riktiga ondingarna är hunters, damn ninjas! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 pfft som om locks är onda :P dom riktiga ondingarna är hunters, damn ninjas! sällan, paladins måste ju vara mest onda av alla försöka övertyga oss om att undeads är riktigt fula saker som måste dö. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 (redigerat) undeads är fula, det enda snygga med dem är deras emote /dance. Redigerat 3 Oktober 2006 av shacti Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg