kirk Skrivet 16 September 2006 Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 på mitt fr har en tränare en shiny espeon i bt.har ni mött nåra shinys Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 Jag har mött en shiny Espeon Battle Tower XD och så har jag en shiny Crobat. (Hittade en Shiny Golbat i Victory road). :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kirk Skrivet 17 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 haha coolt du med.min är första tränaren på singel battle. :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 :blink: Min är oxså den första tränaren på Singelbattle!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manikku Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 :blink: Min är oxså den första tränaren på Singelbattle!! Det är typ så på alla Fr spel för jag mötte Shiny espeon på double battle (man möter den också på single battle typ) :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 (redigerat) EH?...Min llillebror mötte shiny espon på första men i doubble battle. Och så har han mött en i BT på ruby med shiny swampert. Jag (i guld) har mött shiny kakuna i safari tävlingen men ville helldre ha schyter :( .Det ångrar jag nu. Min lillebror har också mött en shiny zanngoose man sprang iväg då han trodde den var vanlig. Redigerat 17 September 2006 av agiyr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCreed Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 (redigerat) jag tror detta var en bugg, jag mötte en grön maville! (shinys är lila & gul) B) Redigerat 2 Oktober 2006 av Poké Brendan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 Ja,det var en bugg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cornificius Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 du skulle ha fångat den :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 Var det för skillnad mellan shining och vanliga? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 Var det för skillnad mellan shining och vanliga? På guld/silver är de superstarka. På Ruby/Saphir och senare har de bara annan färg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 Nej,de är 3-5 lv starkare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg