Backstab Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 Ska jag köpa det till pc för då kan jag spela online eller ska jag köpa det till 360 (bättre kontroll) :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Grenade Skrivet 18 September 2006 Rapport Dela Skrivet 18 September 2006 Jag har för mig att man kan spela Fifa online på Xbox 360. :huh: I vilket fall som helst så tycker jag att det är grymmast på Xbox 360! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 21 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 September 2006 Jag har för mig att man kan spela Fifa online på Xbox 360. :huh: I vilket fall som helst så tycker jag att det är grymmast på Xbox 360! :) klart man kan men jag vill inte köpa xbox live för jag spelar nte så mycket online ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Grenade Skrivet 22 September 2006 Rapport Dela Skrivet 22 September 2006 Ja men då säger det ju sig självt, vill du inte köpa Xbox live så har du bara en utväg. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 22 September 2006 Rapport Dela Skrivet 22 September 2006 det borde vara billigare till pc med :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 Det är klart man inte spela så mycket Live när man inte ens har det. Köper du det så kommer du spela det mer. Fotbollsspel på Xbox Live är verkligen något att rekommendera, grymt kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 29 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 Det är klart man inte spela så mycket Live när man inte ens har det. Köper du det så kommer du spela det mer. Fotbollsspel på Xbox Live är verkligen något att rekommendera, grymt kul! jo gillar de med men allså ja e bara hoss pappa ibland och jag tycker de e onödiga pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 360 är bättre kontroll och man behöver inga systemkrav på 360...! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 Det är klart man inte spela så mycket Live när man inte ens har det. Köper du det så kommer du spela det mer. Fotbollsspel på Xbox Live är verkligen något att rekommendera, grymt kul! Okej då förstår jag, men jag rekommenderar dig ändå att köpa det till Xbox 360. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.