Gäst snabbsen Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 hur spelar man 2 spelare på gta sanandreas? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 går ej på ps2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zlatan Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 jo det går visst, man går till det stället där ens brud bor där ska va en röd sak som man typ går på så blir det multi plejer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 Hehe så kan man ochså göra ja! Men det finns ett ställe i närheten där man kan ochså (utan att vänta all j*vla uppdrag tills man får en tjej) ;P Man ska gå från grove st väldigt långt (från vägen precis utanför Johnsons hus Och när man kommer till en väg som går till höger som går som en kruva så ska det finnas några slags ruiner och någonstans där inne finns det en 2 player icon Om du går in i den utan att ha odödlig hets fusket och har en katana kan 2 playern hugga av huvudet på CJ och när han dör och spelet startar så har cj inget huvud och det sprutar lite blod xD :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 Klicka HÄR Alla gröna är 2 player ikoner Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 25 September 2006 Rapport Dela Skrivet 25 September 2006 Jag satte prickar på alla 2-Player ställen på min karta när jag hittade dom och det gjorde jag för typ ett halv årsen eller nått. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FORUMET Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 Du borde ha skrivit tråden i GTA - forumet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 29 September 2006 Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 går ej på ps2 det går visst som sagt. men varför säger du att det inte går? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 går ej på ps2 Jag tror nog mer att det inte skulle gå på PC. PS2 spel är typ gjorde för 2 spelare. Lite svårare med en data om man ej kör online. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg