Vitdom Skrivet 22 September 2006 Rapport Dela Skrivet 22 September 2006 (redigerat) det dåliga är att det är 3 st avsnitt kvar av sesong 2 som de sparat.. men sen börjar sesong 3 :) Redigerat 22 September 2006 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 22 September 2006 Rapport Dela Skrivet 22 September 2006 det dåliga är att det är 3 st avsnitt kvar av sesong 2 som de sparat.. men sen börjar sesong 3 :) usch, tv4 är helt hjärndöda >.< som på första avsnittet av "House" körde dom reklam, och sedan när det började igen efter mega lång reklam, och då var det typ 2 min. kvar tills eftertexterna, och samma när dom visade Johnny English för någon vecka sedan. När filmen började höll den på i typ 5 min. sedan reklam i 15 min., film 1 10 min. reklam i 20 min. Det är så skitirriterande! dom förstör verkligen filmerna! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 (redigerat) Kolla vad jag hittade när jag kollade på lost bilder!! :o MAN FÅR SE VAD DET STÅR!!! http://www.hanttula.com/projects/lost/images/photo-bluelight-dharmamap.jpg Redigerat 23 September 2006 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 tjaa, jag ser inte vad det står i alla fall ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 längst ner i den där ringen står det "I am here" som pekar på The Swan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 Hmm... Fråge tecknet måste vara det som snubben på filmen snackade om... Det där med... Hmm vad hette det.. Dom fick inte kontakta världen men någonting på något område kunde fresta dem... Undra vad det kan va? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkAngel15 Skrivet 25 September 2006 Rapport Dela Skrivet 25 September 2006 Lost är jätte bra men dom drar ut på tiden i varje avsnitt. Och det ska börja i oktober. Och det ska inte bli 8 säsonger dett som börjar nu är ju den sista säsongen. Den dära kartan jag vet vad det menas men det säger jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 25 September 2006 Rapport Dela Skrivet 25 September 2006 Lost är jätte bra men dom drar ut på tiden i varje avsnitt. Och det ska börja i oktober. Och det ska inte bli 8 säsonger dett som börjar nu är ju den sista säsongen. Den dära kartan jag vet vad det menas men det säger jag inte. sesongen som böjar efter de 3 avsnitt som är kvar är 3 sesongen och det ska blir 4 5 eller 6 st.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkAngel15 Skrivet 25 September 2006 Rapport Dela Skrivet 25 September 2006 Men det kommer inte iaf bli 8 säsonger det är ca.4 avsnitt kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 Normalt med att en segelbåt kommer flytande eller vad tycker ni?? <_< xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 hmm... kan ju vara "the other". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonm Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 lite halvskumt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.