Gäst PoisoN Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 Det är ett MMORPG, du ska döda monster, skaffa level, köpa vapen osv. Som Wow, Maplestorya osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anderzzon Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 Snyggt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 Det är ett MMORPG, du ska döda monster, skaffa level, köpa vapen osv. Som Wow, Maplestorya osv. Fortsätter: Runescape,tibia,flyff,Adventure quest & massa andra :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 behöver hjälp vad ska jag göra med båtbiljetten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simontheking Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 (redigerat) Jag läste första inlägget och maila men tydligen så skulle man skriva det här =D Om du kan fixa så gör typ en skärm i början där det står offline/online server! Vad fasen arbetar du med??? game creator? Rpgmaker? PS Jag har hittat ett SUPER DUPER YBER ULTRA bra program som man gör online spel som är bättre grafik än WoW. Det heter "realm crafter" tyvärr kostar det men KANSKE och jag säger KANSKE så kan jag skaffa det. Det vill säga om du är intresserad. Jag vill mappa,deploya och vara admin på spelet! Redigerat 7 Oktober 2006 av Simontheking Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 realm crafter ser grymt ut! Men bättre grafik än wow..? Nja.. Kanske... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 Spelet är gjord i Visual Basic, vad jag vet. Båtbiljetten, är inte till för någonting ännu, men vi håller på och developa en massa saker(inkl. andvändningen av båtbiljetten). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 5 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2006 (redigerat) Jag läste första inlägget och maila med tydligen så skulle man skriva det här =D Om du kan fixa så gör typ en skärm i början där det står offline/online server! Vad fasen arbetar du med??? game creator? Rpgmaker? PS Jag har hittat ett SUPER DUPER YBER ULTRA bra program som man gör online spel som är bättre grafik än WoW. Det heter "realm crafter" tyvärr kostar det men KANSKE och jag säger KANSKE så kan jag skaffa det. Det vill säga om du är intresserad. Jag vill mappa,deploya och vara admin på spelet! Finns Det en 30 dagars trial av det nån stansOch hur dyrt menar du? 7000kr? Redigerat 5 Oktober 2006 av AntonJ3000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simontheking Skrivet 5 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2006 (redigerat) Snarare runt 500 spänn! Men dom använder inte paypal tror jag! så jag vågar inte skriva mitt kontokortsnummer Redigerat 5 Oktober 2006 av Simontheking Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 5 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2006 Kör dem inte med postförskott? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 5 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2006 Back to topic. Jag har lite mer bilder att visa från World 100 http://i113.photobucket.com/albums/n201/CraP0/ZW1.jpg http://i113.photobucket.com/albums/n201/CraP0/ZW2.jpg Som ni antagligen kan se så finns det flera buggar som kommer att fixas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Janaz Skrivet 5 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2006 (redigerat) hmm... vädret e fint nu ^_^.... någon mapper som kan hjälpa mig med vaten falet? ser för jävl*** ut vid "vaten pölen" som det rinner ifrån mega fixa så man kan donera? skulle vara bra med det vi behöver, en *äkta* dedi server, bättre program(?) som nån sa realm crafter hette det visst, Redigerat 5 Oktober 2006 av Janaz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.