Gäst PoisoN Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 (redigerat) Mega99 skriver: Visst skulle realmcrafter vara toppen, men som jag sagt så många gånger "Tjänar jag inget på spelet så tänker jag inte heller spendera pengar på det", och detta eftersom jag ännu inte har någon inkomst :P Och en donate-knapp på sidan kan jag väl fixa, men vi kommer ändå aldrig få ihop 550kr. Men får vi rc finns det en bra chans att spelet börjar dra in små-summor eftersom det är tillåtet att kräva medlemmar på pengar för att kanske spela eller få items, dock finns det inget inbyggt "billing-system". Jag skriver för mega eftersom han har blivit spärrad för 12 dagar och har 4 kvar ;) . Redigerat 6 Oktober 2006 av PoisoN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Janaz Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 Mega99 skriver:Visst skulle realmcrafter vara toppen, men som jag sagt så många gånger "Tjänar jag inget på spelet så tänker jag inte heller spendera pengar på det", och detta eftersom jag ännu inte har någon inkomst :P Och en donate-knapp på sidan kan jag väl fixa, men vi kommer ändå aldrig få ihop 550kr. Men får vi rc finns det en bra chans att spelet börjar dra in små-summor eftersom det är tillåtet att kräva medlemmar på pengar för att kanske spela eller få items, dock finns det inget inbyggt "billing-system". Jag skriver för mega eftersom han har blivit spärrad för 12 dagar och har 4 kvar ;) . <{POST_SNAPBACK}> tja... om vi riktigt sprider ryktet om centrycraft spamar forum osv. Så kan vi ju alltid hoppas att vi kan tjäna en slant ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simontheking Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 (redigerat) Hur lärde ni er att mappa??(alla mappers i centrycraft) Lärde Omega er? förklara! Redigerat 7 Oktober 2006 av Simontheking Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 (redigerat) Nej mega lärde oss inte, han har kodat en ''mekanism'' som mappers, och developers kan andvända vilket underlättar jobbet för mig och alla andra devs och mappers. Vaddådå? Redigerat 7 Oktober 2006 av PoisoN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
darzak Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 (redigerat) jag har svårt att tro att mega gjorde det i VB... för att maps gjorde med playerworlds ser ju EXAKT likadana ut... kan ni ge mig bevis på att det är han som har gjort det? EDIT: jag kan bli mod lr ngt om ni unbannar mig annars kan ni vänta 2-7 dagar tills jag får ny ip... Redigerat 7 Oktober 2006 av darzak Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 förresten förut sa ni att det väl fanns 2 quest. jag har bara hittat ett och för mig känns det som jag letat överallt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 Vilken quest har du hittat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 Inte så svårt att mappa :P jag är rätt bra på det.. Men kan man få se en screenshot från rummet där alla staffs och sånt kan vara? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 Nej mega lärde oss inte, han har kodat en ''mekanism'' som mappers, och developers kan andvända vilket underlättar jobbet för mig och alla andra devs och mappers. Vaddådå? Jag har också svårt att tro att Mega har "kodat" allt i VB. Han måste använt en client som Playerworlds eller Eclipse som underlättar jobbet REJÄLT. Där finns alla sprites, och mapp systemet är klart. Har man bara basic kunskaper inom datorn så kan vem som helst göra ett likadant spel. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 Han har inte gjort "ALLT" i VB han har gjort tillexempel questerna i vb och massa annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
darzak Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 det förklarar en massa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 9 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2006 Vilken quest har du hittat? den med skattkistan, kungen och det, sen får man båtbiljetten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.