Salzalada Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 Vi har väl inga direkt dåliga lärare. Men jag känner dem inte så väl än, så jag vet faktsikt inte. Men våran andra klassförståndare, Ros-Marie, kommer jag ha som lärare i något ämne i åttan. Asså, hon är så j*vla seg när hon pratar. Tänk er en rak linje och säg OOOOOOOO i samma tonart hela tiden. Så pratar hon. Man somnar nästan när man lyssnar på henne, så otroligt jobbigt. >.< Måste nämna den häftigaste lärare jag har också. Man får inte bara vara elak. ;D Miles Mogren, Biologilärare: Lär ut på ett roligt sätt, så att man verkligen vill veta mer. Han är även riktigt schyst. En gång på lektionen hade jag tuggumi, varav personen jag sett bredvid såg det, så han ville ha ett tuggumi. Jag gav honom det, och Miles såg det. Han sa att man inte fick ha tuggumi på lektionerna, men när jag gav ett tuggumi till honom sa han att man fick ha tuggumi på den här lektionen. ^^; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 Min värsta är utan tveckan min vanliga lärare KATARINA RÖNNBERG :ryser när jag tänker på namnet: hon är väldigt elak ibland men hon har bättrat sig lite men jag säger inte att hon är bra :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 jaa Gull-Britt "Köttbullen" Smith..Ca 150 cm lång..Och troligtvis dubbel så stor runt magen!Har henne i Matte/NO.. Hon e verkligen trög...Åsså fattar inte om man driver med henne eller inte! I matten föklarar hon på ett sätt som tiilochmed skulle kunna få 2+2 att verka svårt!Om man nu skulle första vad hon säger..Eftersom hon pratar så grymmt otydligt! hon är kort och gott min favvolärare(inte) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Conaboy Skrivet 26 September 2006 Rapport Dela Skrivet 26 September 2006 Våran No och matte lärare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 30 September 2006 Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 en lärare som heter sussane hon röker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sokra Skrivet 30 September 2006 Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 Ingela Lundberg hon är hemsk!! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HotShot Skrivet 30 September 2006 Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 värsta? Nja.. Gillar alla.. Men vår bildlärare är lite skum.. Hon lider av humörsvängningar O_o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 30 September 2006 Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 Vi har inge dålig lärare vad jag vet :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 30 September 2006 Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 Gillar typ alla mina lärare, så jag har faktiskt inte någon. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 30 September 2006 Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 (redigerat) Hmm vår spanska lärare e as dryg. Vår trä slöjds lärare e sjyst men han ska alltid lägga sig i. om jag vill göra en smörkniv och mäter ut måtten själv så kommer hans springades och : så kan du inte göra osv. Dessutom är vår engelska/sevsnka lärare jävligt sträng. man får aldrig låna pennan och man blir utelåst vis speciella tillfällen om man kommer försent. Och nu har vi haft otur i turen. våran röv kliande ( det e sant han kliade sig i röven under lektionerna) no lärare har slutat. men i stället har vi fått världens mest ideotiska lärare. Mat kärringarna i matsalen har ju rabies???? :o Redigerat 30 September 2006 av girder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 Mattanterna hoppar alltåd omkring på alla fyra och hoppar på alla matbord? Min värsta lärare är min hemkunskapslärare.Hon är fet,idiotsk och trög.Om man glömmer bort en ända ingrediens så skriker hon,om hon ska förklara något,så upprepar hon meningarna: Idag ska vi göra en äpple,jag menar äpple,nej jag menar jordgubb...nej,nu blev det fel,a,just det,vi skulle göra en äpplepaj!Och då ska man ta,ja,då ska man ta,och så ska man ta,ett ä...ä....äg....ägg!Sen blandar m-ok,sen blandar man.... Exakt så är det,så det tar typ halva lektionen för henne att prata färdigt.Och när det gått 10 minuter senare säger hon: Men ni har ju inte kommit.....ni har ju inte kommit någonstans!Det har gått halva lektionen och ni har bara gjort så här lite! Alla hatar henne.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spyro Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 hatar våran spanska lärare hon är så j*vla dryg bara man gör nått fel så börjar hon gapa och skrika om att vi är den sämsta klassen hon har haft alla hatar henne fast våran so lärare är skit snäll bara för vi brukar ge han saker på maplestory han är lite av en dator nörd men han as rolig:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.