Shadowbeing Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 Vi har en konstig lärare... Sist skulle vi redovisa i grupp om en sak ur 3 olika synvinklar.... Hon släckte ner i klassrummet och bjöd oss på chips, ostbågar och coca-cola... :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 (redigerat) Mona, min tyskalärare, tror jag tar priset. Eller min svenskalärare Bo-Lennart. Mona är allmänt lite speciell liksom alla andra tyskalärare men Bo-Lennart är ju bara alldeles för seeg... njao, tål att tänkas på. Har ingen riktigt dålig lärare, de är bara lite... ja som sagt... speciella... Redigerat 3 Oktober 2006 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 Slöjdläraren på min skola brukar dricka öl på lektionen och har porrtidningar i sina lådor. Ibland sover han över i skolan också. Detta är dock pga att han blev lite konstig i huvudet när han var och stred i FN battaljonen i Kongo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2006 Vår gamla matematik lärare, hon lärde oss ingenting, hon tog allt direkt från boken på tavlan, hon kunde inte förklara. Halva klassen fick IG tack vara henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 9 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2006 Lars, gammal, dammig matte lärare som hör hemma på boulebanan. Mumlar något förbaskat. Stinker kalops. Och skriver bara upp på tavlan vad vi ska skriva ner i boken, förklarar inte vad det betyder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 Hatar specielt min SO lärare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 en av mina gamla bild-lärare, Berit A.K.A Bombade Bejrut. Hon vill att vi bara ska rita massa blommor och skit, och om det inte blir snyggt så river hon sönder det. En av tjejerna började gråta :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 19 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2006 Gillar typ inte nån av mina lärare alls. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
citrusfrukt Skrivet 19 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2006 en av mina gamla bild-lärare, Berit A.K.A Bombade Bejrut. Hon vill att vi bara ska rita massa blommor och skit, och om det inte blir snyggt så river hon sönder det. En av tjejerna började gråta :( :| Taskig jävel, gå till rektorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 19 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2006 våran gympalärare, Mona Bosson : D en gång pratare min polare på en lextion, mona fick typ anfall och sa te han att hon skulle trycka upp han i väggen och sparka honom.. sedan har hon sagt massa andra grejer >: ( men till slut så blev hon anmäld av nån i 8an (: tur det : D och så har vi våran NO lärare, Katarina, tror hon säger så j*vla smarta saker hela tiden... och ger mig extraläxor hela tiden >:( så om man pratar på en lextion så säger hon typ "har du något vettigt att säga?" jag svarar då "nää", "bra, då kan du ju vara tyst och låta munnen vila" och så ser hon sådär stolt ut som om hon just precis ägt mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gtakillen Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Jag hatar en lärrare som heter Yvonne! Hon låter mig aldrig svara på frågorna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Vi har en konstig lärare... Sist skulle vi redovisa i grupp om en sak ur 3 olika synvinklar.... Hon släckte ner i klassrummet och bjöd oss på chips, ostbågar och coca-cola... :) Jag vill också ha en sån lärare :P ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.