Dolphin Skrivet 21 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 September 2006 Någon mer än jag som märkt att klimatet förändrats? Jag, speciellt efter att ha tittat på bilderna som finns på Aftonbladet. Men vart vill du komma? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 21 September 2006 Rapport Dela Skrivet 21 September 2006 Sluta utvekla kärnkraftverk. Släpper ut så himmla mycket gaser. Om ett kärnkraftsverk exploderar så är det mycket värre än vad bensin drabbar naturen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 21 September 2006 Rapport Dela Skrivet 21 September 2006 Ja, det vill ju till exempel Centerpartiet verka för. Hoppas de får fler röster i nästa val då Jorden antagligen kommer att vara ännu mer förstörd. Centerpartiet skulle inte kunna förändra världen...Miljöpartiet har mycket bättre Miljöpolitik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 21 September 2006 Rapport Dela Skrivet 21 September 2006 Jo, men just nu var det kärnkraft som var kategorin och om nu fler går över till blått får Centern säkert fler röster. @Dolphin: Jag tror nog att Humla menar att han ser förändringar när han själv är ute i naturen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 21 September 2006 Rapport Dela Skrivet 21 September 2006 Äsh finns inget att göra åt saken "We are all doomed" men jag är orolig visst är jag det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 21 September 2006 Rapport Dela Skrivet 21 September 2006 Bullshit, än finns det hopp. Skulle annars tidningar skriva om det och professorer jobba på en bättre miljö om de redan vet att det är ute med oss? Ozonskicktet har börjat läka, det är iallafall en bra nyhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sekan Skrivet 21 September 2006 Rapport Dela Skrivet 21 September 2006 om 50 år säger forskarna att om ingnting görs kommer skåne ha medelshavs tempratur och att alla utorkade ställen kommer att bli ännu mer utorkade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 22 September 2006 Rapport Dela Skrivet 22 September 2006 Något måste ju göras, det kan ju inte bli tropiskt klimat i Sverige! :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 22 September 2006 Rapport Dela Skrivet 22 September 2006 Så länge jorden räcker till under min livsgång så är jag nöjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 22 September 2006 Rapport Dela Skrivet 22 September 2006 Så sluta skolka i skolan och få bra betyg så att VI kan göra något... Om våra barn ska klara sig så är det ju VI som måste göra något? Eller? Då kommer dom som styr nu att vara typ döda eller nåt :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 22 September 2006 Rapport Dela Skrivet 22 September 2006 (redigerat) Sluta utvekla kärnkraftverk. Släpper ut så himmla mycket gaser. Det är avfallet som är miljöfarligt, så om man ta bort det. så kommer det inte vara så farligt för miljön.Sen risken att ett kärnkraftverk ska explodera är liten med tanke på Tjernobyl-olyckan så har man lärt sig en del, vilket minskar riskerna. Men det finns fortfarande risk att den kan explodera.. Redigerat 22 September 2006 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 22 September 2006 Rapport Dela Skrivet 22 September 2006 Ja det är klart. Om man släpper en atombomb på nåt stort kärnkraftsvärk så kan ni ju tänka er vad som händer :/........ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.