TheOne Skrivet 21 September 2006 Rapport Dela Skrivet 21 September 2006 Som sagt, vilken Media Player är bäst?Jag kör med Windows Media Player för tillfället. Finns det någon bättre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 21 September 2006 Rapport Dela Skrivet 21 September 2006 Ja, det finns ju rätt många bättre. Jag skulle säga iTunes (allmänt bra) för musik och VLC (kan spela ALLT) för filmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 21 September 2006 Rapport Dela Skrivet 21 September 2006 Windows Media Player är bäst, varför byta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 21 September 2006 Rapport Dela Skrivet 21 September 2006 Byt inte. WMP är den bästa ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 21 September 2006 Rapport Dela Skrivet 21 September 2006 Jag kör med WinAMP... du kan ju prova den :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 21 September 2006 Rapport Dela Skrivet 21 September 2006 Winamp e asskön, men den nya itunes e oxå asbra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 21 September 2006 Rapport Dela Skrivet 21 September 2006 Winamp, bäst & snabbast. ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 21 September 2006 Rapport Dela Skrivet 21 September 2006 iTunes är bra om du har ett stort bibliotek som du vill ha ordning i. Winamp fungerar lite lättare, och är snabbare att använda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
citrusfrukt Skrivet 21 September 2006 Rapport Dela Skrivet 21 September 2006 Winamp använder jag.. Tycker det är skönast eftersom det är så pass anpassbart som det är. Du kan byta skins och pilla lite som du vill, bygga egna spellistor enkelt etc etc. Personligt och bekvämt helt enkelt. iTunes är också ett alternativ då du väldigt enkelt kan samla all musik du har på datorn, men av någon anledning gillar jag det inte riktigt utan kör det bara när det gäller cd-skivor och när jag ska uppdatera min iPod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 21 September 2006 Rapport Dela Skrivet 21 September 2006 Kör med winamp. Tycker den är smidig och bra och inte lika stor och klumpis om WMM Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 21 September 2006 Rapport Dela Skrivet 21 September 2006 Jag kör med med winamp, det är bra om man ska ha en lång låtlista, snabb sökfunktion. För filmer så kör jag dock mest Windows media player, eller VLC som tar de flesta formaten som de andra ej tar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 21 September 2006 Rapport Dela Skrivet 21 September 2006 för musik tycker jag att du ska använda WinAMP då det är som många har sagt väldigt enkelt och snyggt! men om du ska kolla på film tycker jag att du borde använda VLC Media Player! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.