g1zm0 Skrivet 28 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2007 har inte någon direkt favorit låt men jag har en favorit webradio neradio.se the best of techno & trance Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 30 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2007 Det är så svårt att ha bara EN riktig favorit :P Man just nu kanske jag lyssnar lite för mycket på Marilyn Manson - Personal Jesus & Marilyn Manson - I don't Like The Drugs, But The Drugs Like Me :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Greeneck Skrivet 14 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 Det växlar förstås.... men har alltid gillat Self esteem av The offspring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajen Skrivet 15 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2007 "Iron Maiden - 2 minutes to midnight" ownz all Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 15 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2007 Det finns många bra låtar men Linkin Park - Papercut är i en klass för sig själv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tox Skrivet 15 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2007 Comatose - Skillet Hunting high and low - Stratovarius Sonne - Rammstein De är just nu i alla fall, men man byter ju typ en gång per vecka :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
EvilDeb Skrivet 15 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2007 Har väldigt många favvo låtar, sejer 1. Tokio Hotel - Wenn nichts mehr geht Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 15 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2007 Kan väl uppdatera lite då :P Hardcore Superstar - My Good Reputation, samt en del gamla låtar Eighteen Visions - Victim och Bleed By Yuorself Underoath - Giving What Hurts The Most Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 15 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2007 Har ingen speciell favoritlåt nu. Alla är lika bra :) . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CounterStrike Skrivet 16 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2007 Dahhh :o EDIT Oj Min Signatur XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kylle Skrivet 1 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 Just nu är det nog The Fray - How to save a life och Mc Lars - iGeneration Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuzaki Skrivet 1 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 (redigerat) Mina favoritlåtar just nu är: Tool - The Pot Dream Theater - The Mirror Slagsmålsklubben - Hänt Satariel - Be You Angel, Be You Beast Redigerat 1 Augusti 2007 av Ryuzaki Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.