Gäst Twiztha_MF Skrivet 5 November 2006 Rapport Skrivet 5 November 2006 öhh det finns ju ute nu men, ja det är bra, och snälla jämför inte WoW och GW dom har helt olika spel inriktning WoW är noob spel men kul då om du är på bra lvl så slår du nästan allt, inga taktiker inget alls i GW kan du bara gå upp till lvl 20 men detta är bara bra då ingen kan bli OVERPOWER H4xX0r då du måste jobba i grupp mm. Citera
Selene Skrivet 5 November 2006 Rapport Skrivet 5 November 2006 Spelet verkar ganska bra, grafiken är väldigt snygg. Citera
Oden Skrivet 5 November 2006 Rapport Skrivet 5 November 2006 Dessutom är Guild Wars inget PvE spel utan ett PvP spel. Nightfall är mycket bättre än factions ja. Citera
KillZone95 Skrivet 6 November 2006 Rapport Skrivet 6 November 2006 mjo de e nog rätt coolt ^^ fast jag har bara de första Guildwars men de duger för mej :) vad heter du för jag har också de första! jag hetergordon fie Citera
Gäst Twiztha_MF Skrivet 6 November 2006 Rapport Skrivet 6 November 2006 ja nightfall är as kul SPOILER ALERT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! man kan till och med senare rida på maskar. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.