Hoppa till innehåll

Xbox 360 Vs. Wii


Doublem
 Dela

Rekommendera inlägg

ärligt talat... hur mkan ni döma en konsol som wii som inte ens kommit ut.. det handlar inte om grafik eller funktion utan vilket ändamål man har med konsollen.. vill man lira och ha skoj eller vill man sitta och klura och dreggla över grafik. "kontrollen är skön" ????? va f*n har du ens hållt i en wii kontroll?

varför skulle inte wii vara internetkopatibel.. ? köp konsoll efter behovet

 

köp båda^^

men om du bara ska köpa 1, tycker jag 360.

en massa härliga spel finns/kommer. exempel: Oblivion, Gears of War, Halo 3, Fable 2^^

 

 

det är ju för f*n bara ett av dom spelen som kommit... ?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker att du ska köpa båda. Det är så svårt och jämföra för att dom är så olika. Men ifall du söker grafik och bra online läge så är det xbox. ifall du söker mer efter ett nytt sätt att spela så ska du ta Wii (tror att Wii har ett ganska bra online läge nu, man kan gå in på google, kolla väder, kolla nyheter, redigera bilder m.m). Men tycker du ska ta båda.

Dom är ju så olika så det går inte riktigt säga vilken som är bäst. Så antingen så tar du båda eller ingen alls :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker att du ska köpa båda. Det är så svårt och jämföra för att dom är så olika. Men ifall du söker grafik och bra online läge så är det xbox. ifall du söker mer efter ett nytt sätt att spela så ska du ta Wii (tror att Wii har ett ganska bra online läge nu, man kan gå in på google, kolla väder, kolla nyheter, redigera bilder m.m). Men tycker du ska ta båda.

Dom är ju så olika så det går inte riktigt säga vilken som är bäst. Så antingen så tar du båda eller ingen alls :P

 

Det blir ju fett billigt att köpa båda .. :P Redigerat av Abyssal
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker att du ska köpa båda. Det är så svårt och jämföra för att dom är så olika. Men ifall du söker grafik och bra online läge så är det xbox. ifall du söker mer efter ett nytt sätt att spela så ska du ta Wii (tror att Wii har ett ganska bra online läge nu, man kan gå in på google, kolla väder, kolla nyheter, redigera bilder m.m). Men tycker du ska ta båda.

Dom är ju så olika så det går inte riktigt säga vilken som är bäst. Så antingen så tar du båda eller ingen alls :P

 

 

Jag skulle vilja säga så här så känns det inte lika dyrt, att man skulle ju få en 360 och en Wii till priset av en playstatin 3. Men tycker att du ska ta Xbox 360 och så köper du Wii när dom sänker ner priset på den. Då tjänar du ju på det!!!

 

Så jag tycker att du ska ta en X360

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...