Hoppa till innehåll

Tillbaks Med Lekarna.


Amaeli

Rekommendera inlägg

  • Svar 71
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Det är bra att det inte finns några forumlekar, då skulle vi bara få en massa nioåriga spammare över oss. Skulle vi infört forumlekar skulle nog många slutat.

Jag tycker också att det är bra att det finns mer än spel att snacka om, de flesta här spelar ju spel men man har ju fler intressen än det. Sedan håller jag med Toad om att det oftas bara skrivs över 5 rader i debattforumet eller detta forum.

 

För mig är iofs forumlekar bara trök, så jag borde inte skriva i den här tråden. Men jag har ingenting emot det så vidare man inte får fm och fuskarank för det... den raden kan ju tolkas som om jag vore fixerad vid inlägg... men nej, tyvärr...

 

Ni 3 är bra medlemmar.... Ni har ju varit med väldigt länge och vet hur det går till... Det är väl oftast de personer som är nya på forumen som sjabblar till det....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ok. Ett forum med forumlekar. Men det ska vara så att man inte får Fuskarank eller Fuskamynt. Vilka personer som helst kan skriva typ i 1timme tillsamans och få ihop mycket fuskamynt och rank.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...