Gäst Umbreon_Moon Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 Jag med :-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 Det är bra att det inte finns några forumlekar, då skulle vi bara få en massa nioåriga spammare över oss. Skulle vi infört forumlekar skulle nog många slutat. Jag tycker också att det är bra att det finns mer än spel att snacka om, de flesta här spelar ju spel men man har ju fler intressen än det. Sedan håller jag med Toad om att det oftas bara skrivs över 5 rader i debattforumet eller detta forum. För mig är iofs forumlekar bara trök, så jag borde inte skriva i den här tråden. Men jag har ingenting emot det så vidare man inte får fm och fuskarank för det... den raden kan ju tolkas som om jag vore fixerad vid inlägg... men nej, tyvärr... Ni 3 är bra medlemmar.... Ni har ju varit med väldigt länge och vet hur det går till... Det är väl oftast de personer som är nya på forumen som sjabblar till det.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 29 September 2006 Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 Ny och ny, jag kom i februari detta året så jag vet inte om man kan kalla mig "veteran", det är iallafall inget jag skulle vilja bli kallad. Rätt, nybörjare som inte läst reglerna blir ofta syndabockar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 29 September 2006 Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 Jaa, tillbaka med forumlekarna. Gör ett forum för det som MascarPone sa :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 29 September 2006 Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 Ok. Ett forum med forumlekar. Men det ska vara så att man inte får Fuskarank eller Fuskamynt. Vilka personer som helst kan skriva typ i 1timme tillsamans och få ihop mycket fuskamynt och rank. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 30 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 Exakt, men något forum för lekarna måste finnas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 30 September 2006 Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 Ni vet, man får göra lekar, men svaren måste beräknas vara minst 5 rader... så glöm ordlekar... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 30 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 Hmm jag ska göra en forumlek nu och kolla om en mod låser den trotts att svaret kommer vara mer en 5 rader. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 30 September 2006 Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 ja till ett forumleks-forum. men ingen FM. FR säger ju bara hur aktiv man har varit och man kan inte göra något med den så jag förstår inte varför man inte skulle få det. inte för jag bryr mig om FR:en särskilt mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 30 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 Sant Dave! http://www.fuska.se/forum/index.php?showto...12entry902307 Den blev låst, dessutom är Now playing ochså en forumlek... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 30 September 2006 Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 (redigerat) Sant Dave! http://www.fuska.se/forum/index.php?showto...12entry902307 Den blev låst, dessutom är Now playing ochså en forumlek... Nej? Grunden är inte det iallafall. Redigerat 30 September 2006 av DonKeN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 30 September 2006 Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 Now Playing är ett undantagsfall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.