Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Demon9: Dina tider är ju i stort sett detsamma, och du gör samma saker som dessa världsrekordhållare gör... ;)

Aa, min närmaste WR tid jag tror är 03.70 med Link =D
  • Svar 74
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

Demon9: Dina tider är ju i stort sett detsamma, och du gör samma saker som dessa världsrekordhållare gör... ;)

Min närmaste ligger på 11 sekunder med Pikachu.... :gitarr:
  • 2 veckor senare...
Skrivet

I vilken ordning ska man ta måltavlorna...? Jag tar dem åt höger, går upp, tar dem från höger till vänster där uppe....sedan tar jag dem nere åt vänster....;)
Skrivet (redigerat)

Såhära:

Klick_=P

(Inte jag)

Redigerat av Demon9
Skrivet

Det rekord som jag är mest nöjd med nu är lugnt Luigi´s poäng i Classic Mode... Jag har över 1 270 000.....vilket är världsrekord på cyberscore,,, Vet inte om nån har bättre.... Det kändes väldigt perfekt gjort. ;)

Skrivet

Jag har totalt över 11000 meter någonting i Home Run Contest. Hade väl haft över 13 000 om det inte vore för min värdelösa längd med Ganondorf. ;)

HRC är inte så lätt =P

Har köpt nytt GC äntligen =)

Skrivet

Jag har totalt över 11000 meter någonting i Home Run Contest. Hade väl haft över 13 000 om det inte vore för min värdelösa längd med Ganondorf. ;)

Jag föredrar att slåss mot värdelösa datorer istället... ;)
  • Skapa ny...