Demon9 Skrivet 1 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 Demon9: Dina tider är ju i stort sett detsamma, och du gör samma saker som dessa världsrekordhållare gör... ;) Aa, min närmaste WR tid jag tror är 03.70 med Link =D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 Demon9: Dina tider är ju i stort sett detsamma, och du gör samma saker som dessa världsrekordhållare gör... ;) Min närmaste ligger på 11 sekunder med Pikachu.... :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demon9 Skrivet 11 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 Demon9: Dina tider är ju i stort sett detsamma, och du gör samma saker som dessa världsrekordhållare gör... ;) Lätt att få 8 sek =D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 Demon9: Dina tider är ju i stort sett detsamma, och du gör samma saker som dessa världsrekordhållare gör... ;) I vilken ordning ska man ta måltavlorna...? Jag tar dem åt höger, går upp, tar dem från höger till vänster där uppe....sedan tar jag dem nere åt vänster....;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demon9 Skrivet 13 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 (redigerat) Demon9: Dina tider är ju i stort sett detsamma, och du gör samma saker som dessa världsrekordhållare gör... ;) Såhära: Klick_=P (Inte jag) Redigerat 13 Oktober 2006 av Demon9 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 Det rekord som jag är mest nöjd med nu är lugnt Luigi´s poäng i Classic Mode... Jag har över 1 270 000.....vilket är världsrekord på cyberscore,,, Vet inte om nån har bättre.... Det kändes väldigt perfekt gjort. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 Nja min home run e väla bra, minns inet vad den är på :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 Jag har totalt över 11000 meter någonting i Home Run Contest. Hade väl haft över 13 000 om det inte vore för min värdelösa längd med Ganondorf. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demon9 Skrivet 17 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 Jag har totalt över 11000 meter någonting i Home Run Contest. Hade väl haft över 13 000 om det inte vore för min värdelösa längd med Ganondorf. ;) HRC är inte så lätt =PHar köpt nytt GC äntligen =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 Jag har totalt över 11000 meter någonting i Home Run Contest. Hade väl haft över 13 000 om det inte vore för min värdelösa längd med Ganondorf. ;) Jag föredrar att slåss mot värdelösa datorer istället... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Majiwaru Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 Skulle vilja veta ifall ni har nått bra rekord på ssbm, ifall ni bryr er om rekord =P hjälp o.odet är det enda jag kan säga om dom filmerna ... XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demon9 Skrivet 19 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2006 Skulle vilja veta ifall ni har nått bra rekord på ssbm, ifall ni bryr er om rekord =P Japp, dom är WR utom med Y.link Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg