Hoppa till innehåll

Vad Tycker/tror Ni Ska Komma Efter Efter Djurliv?


bmth
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 81
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

  • 3 veckor senare...

jag, tycker att faktiskt också det skulle vara kul med en massa detaljer typ tvättmaskin , sen tycker jag man skulle behöva handla mer i affärer som typ IKEA eller nåt eller bara sticka till ICA eller Onoff och köpa mobil visst skulle de väl va kul med lite mer så... och att man kunde vara med dom på jobbet och skolan om man ville... det tycker jag skulle va kul!

ja, jag har en massa idder' skriv gärna vad ni tyckte om mina ideer'!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man behöver facktiskt gå till affären och handla mat men kylskåpet har mycket plats för maten och man kan även beställa mat via datorn. Och simmarna kan köpa mobil mm. i affärer (om man har studentliv). Jag har tycker också att det vore roligt att kunna vara med dem på jobbet och skolan. Det kanske händer i sims 3, vem vet? (maxis)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

musik liv alltså man kan starta tex ett rock band och åka på turner och skaffa nya band medlemmar spela på natt klubbar och få pengar av ärgaren och köpa nya coolare och bättre instrument och döpa sitt rock band och så kan man bli ner buhad :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om man är inne på en tomt och spelar,så ser man ju dom tomterna som ligger närmast.Om man klickar på en annan tomt så står det typ: Vill du spara ditt spel? Eller nånting sånt, och så kan man spela i den tomten istället. Men jag tycker att simmarna i ens tomt skulle kunna gå över till grannen också. Det är så tråkigt att gästerna bara kan komma hem till en själv hela tiden :angry: .Fast det kanske går... Jag har bara Sims 2 å Nattliv så det kanske går på ngt annat..Men iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Coola idéer.. Jag tycker iallafall att det ska bli kul med Året Runt.. men det e sant att dom skulle behöva ha lite mer detaljer..dom har ju alltid samma kläder, men det är ju ivör sig bara att byta i garderoben men jag tycker dom skulle kunna bli smutsiga och sen skulle man kunna tvätta dom :bah:

 

 

Hahah :kung: :meddum:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...