Hoppa till innehåll

Äkta Magi.


Desu

Rekommendera inlägg

  • Svar 72
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Joo, magi är häpnadsväckande intressant!

Jag och en kompis utövade en övning inom magi området.

Vi tränade på telepati, funkade att skicka genom tankarna!

Vi testade skicka bilder till varandra som t.ex. cirklar trianglar kvadrater m.m.

9/10 försök lyckades! Hu du kan gå tillväga står här: http://web.telia.com/~u51104349/Iona/ovningar.htm

:)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tyvärr är jag ultra-skeptiker och har svårt att tro på saker som jag aldrig fått förklarade för mig.

 

Ifall någon påstår att de kan läsa tankar vill jag veta hur, vilka energier är det som styr detta, hur påverkas de av andra energier, är de bundna av de lagar som binder oss och så vidare. När jag får det kan jag tro på magi.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Joo, jag tror nog att någon slags magi finns. Dock tror jag inte på trollkarlar & sånt på TV, det är bara påhitt från min sida...

 

Men jag har alltid tyckt det har varit intressant att läsa om magi. Är mycket intresserad av "telepatisk magi".

 

Sen är det upp till var och en vad man tror och inte tror på...

 

Men enligt mig finns magi, i varje människa och på varje plats på denna jord.

 

Det var allt för mig denna gång -.-

 

/Zey.

Redigerat av zeyona
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mmm. roligt att det finns många som är så intreserade.

 

Magi har inga gränser. det e du som gör gränserna. du kan med rätt kunskap kunna till och med tända eld på något med tanken :P.

 

Det var ju lite småkul att läsa.

Om jag skriver något om hur man steker pannkakor med hjälp av en ratt från en traktor och en systemkamera så lägger jag guiden här på fuska. :)

 

Okej. vad pratar du om egentligen. inte för att va elak. men det där e ju stuprak off topic. :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

oki. men jag kör fortfarande på att man kan utöva magi.

 

Tyvärr är jag ultra-skeptiker och har svårt att tro på saker som jag aldrig fått förklarade för mig.

 

Ifall någon påstår att de kan läsa tankar vill jag veta hur, vilka energier är det som styr detta, hur påverkas de av andra energier, är de bundna av de lagar som binder oss och så vidare. När jag får det kan jag tro på magi.

 

Det finns olika energier tror jag. Och det finns en övning inom telepati som funkar.

Jag ska förklara den sen. måste bara kolla in sidan som övningen fanns på.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

definiera onödiga energier tack.

 

Joo, jag tror nog att någon slags magi finns. Dock tror jag inte på trollkarlar & sånt på TV, det är bara påhitt från min sida...

 

Men jag har alltid tyckt det har varit intressant att läsa om magi. Är mycket intresserad av "telepatisk magi".

 

Sen är det upp till var och en vad man tror och inte tror på...

 

Men enligt mig finns magi, i varje människa och på varje plats på denna jord.

 

Det var allt för mig denna gång -.-

 

/Zey.

 

Ni är roliga.. Varför tror du det finns magi då? Vad har du att stödja dig på?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...