Desu Skrivet 5 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2006 Hej och hå. här var det tomt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 Hemsidan var riktigt häftig! Men man kan ju undra om dom är seriösa.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 9 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2006 Äkta magi är när man kan styra en annan individs vilja och känslor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 9 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2006 (redigerat) BEVIS PÅ ATT DET FINNS MAGI!!! Jag känner en kille som är fantastisk! Jag och mina 4 kompisar + han gick till ett litet hus i skogen... Han och en kompis stod utanför medans vi 3 andra petade på 4 flaskor, på toppen av dem med pekfingrarna... Sen när de kom in bad vi han att säga vem som hadde petat på vilka (av 10). Han fick alla rätt, 3 gånger!!! Men jag ska nog komma till saken... När alla förutom jag och han hadde gått iväg -.- Så bad han mig komma in igen, jag vet inte om ni tror på det jag säger (men det är sant). Han bad mig att titta på :) Han konsentrerade sig medans han stod med benen ihopsatta och armarna åt sidorna. Sedan LYFTE hans kropp sig ca 30cm från golvet!!! o.O (Långsamt) Han gjorde det utan någon kroppslig hjälp!!! Men efter det fick jag nästan sitta kvar med han i 10 min, för han mådde inte riktigt JÄTTEBRA... VAR GÄRNA KRITISKA NÄR NI LÄSER DETTA! MEN SÄG INTE ATT DET ÄR OMÖJLIGT, FÖR DETTA HAR HÄNT! Redigerat 9 Oktober 2006 av TheExecutor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 9 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2006 Chansen att ta dit inlägg seriöst sjunker snabbt när du capsar ner det. Ett vittne, nje jag tror inte på det. Hade han haft flera oberoende vittnen som inte tjänat nåt på att påstå att det var sant skulle jag kanske tro på det. Men inte som det är nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 Jag svär på att detta är sant... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 All trolleri är fejk men jag hoppas att det finns en magisk kraft som några använder och utövar, som i harry potter men vi kanske aldrig får reda på det! :( håller med dig....! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 BEVIS PÅ ATT DET FINNS MAGI!!! Jag känner en kille som är fantastisk! Jag och mina 4 kompisar + han gick till ett litet hus i skogen... Han och en kompis stod utanför medans vi 3 andra petade på 4 flaskor, på toppen av dem med pekfingrarna... Sen när de kom in bad vi han att säga vem som hadde petat på vilka (av 10). Han fick alla rätt, 3 gånger!!! Men jag ska nog komma till saken... När alla förutom jag och han hadde gått iväg -.- Så bad han mig komma in igen, jag vet inte om ni tror på det jag säger (men det är sant). Han bad mig att titta på :) Han konsentrerade sig medans han stod med benen ihopsatta och armarna åt sidorna. Sedan LYFTE hans kropp sig ca 30cm från golvet!!! o.O (Långsamt) Han gjorde det utan någon kroppslig hjälp!!! Men efter det fick jag nästan sitta kvar med han i 10 min, för han mådde inte riktigt JÄTTEBRA... VAR GÄRNA KRITISKA NÄR NI LÄSER DETTA! MEN SÄG INTE ATT DET ÄR OMÖJLIGT, FÖR DETTA HAR HÄNT! Det är dock inte bevis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 Cooliz : Du har rätt, men du kan väl ändå försöka tro på det .... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 Det är väl bara illusion (stavning?) när folk svävar så där, vägrar tro att någon kan sväva 30 cm ovanför marken ;) Sen så tror jag inte på magi och sånt tjafs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 Jag såg med EGNA ÖGON!!! Sen rörde jag vid han, ingen illusion! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 BEVIS PÅ ATT DET FINNS MAGI!!! Jag känner en kille som är fantastisk! Jag och mina 4 kompisar + han gick till ett litet hus i skogen... Han och en kompis stod utanför medans vi 3 andra petade på 4 flaskor, på toppen av dem med pekfingrarna... Sen när de kom in bad vi han att säga vem som hadde petat på vilka (av 10). Han fick alla rätt, 3 gånger!!! Men jag ska nog komma till saken... När alla förutom jag och han hadde gått iväg -.- Så bad han mig komma in igen, jag vet inte om ni tror på det jag säger (men det är sant). Han bad mig att titta på :) Han konsentrerade sig medans han stod med benen ihopsatta och armarna åt sidorna. Sedan LYFTE hans kropp sig ca 30cm från golvet!!! o.O (Långsamt) Han gjorde det utan någon kroppslig hjälp!!! Men efter det fick jag nästan sitta kvar med han i 10 min, för han mådde inte riktigt JÄTTEBRA... VAR GÄRNA KRITISKA NÄR NI LÄSER DETTA! MEN SÄG INTE ATT DET ÄR OMÖJLIGT, FÖR DETTA HAR HÄNT! Ser inte hur detta skulle kunna vara magi. Svävande numret utförs av många illusionister...Labero, Blaine, Copperfield för att nämna några. Dessutom har många olika lösningar på detta trick läckt ut på nätet. Inte svårt att hitta. Det du nämnde om flaskorna är samma sak som Darren Brown gör i Mind Control. Inget magitrick, utan mer en sorts....ja...som titeln antyder: Hjärnkontroll. Läser av de sublima reaktioner som personer får utan att de vet om det. Eftersom båda tricken redan utförts så många gånger i så många olika former bevisar den som sagt ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.