Zonix Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 Jag ska bli DJ och jag undrar om det finns nåt coolt mix program. Som man kan typ mixa låtar man har på datorn. Peach Out~ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 köp reason allt du behöver Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 28 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 Finns det inte nåt annat gratis program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 29 September 2006 Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 gratis finns det inte många..det enda jag vet som du kan använda för att "mixa" grunderna är WavePad! Ett riktigt bra program är ju annars FL6! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 29 September 2006 Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 Traktor finns ju men gratis är det då inte... annars ska du använda en riktigt mixer istället, ungefär 100x10^24 gånger bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dimnest Skrivet 29 September 2006 Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 Audacity sök på google......! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 29 September 2006 Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 Fruity Loops [FL Studio], Cubase...men som sagt...de är inte gratis. De är jävligt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.