Shadowbeing Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 Ridning skit tråkit! Simning man ser ju inte nånting när dem plaskar under vattnet inte så kul. Gymnastik när dem gör vollter och sånt på en stor matta ganska trist :/ Tennis är och ganska tråkit (men inte Mario Tennis :D ). Sen kan många andra sporter vara tråkiga men inte alltid. Boxning är ju skitkul att titta på speciellt när dom blir helt borta. Fast den kan inte vra kul att få sånna smällar :/ Fotboll är ganska kul men orkar inte kolla för matcherna är för långa :P Hockey är helt klart roligast att titta på och spela :D Fotboll kan vara rätt segt att kolla på, jag vet. Det sägs att det inte brukar hända så mycket i den sporten... Däremot så gör det det i ishockey... fast jag tycker båda delarna är roligt att kolla på.... dock så gillar jag inte ishockey, för jag är väldigt dålig på att åka skridskor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tox Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 Både ridning och handboll är såå tråkigt, både att titta på och spela. Tacka vet jag innebandy ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 De finns så många sporter som är tråkiga att se på och om möjligt ännu tråkigare att utöva, bla : Golf Handboll Friidrott ( dock inte höjdhoppning ) Ridning Dans Brottning Boxning Schack ( wtf ? ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 Tråkigaste måste lätt vara handboll. Möjligtvis allt som har med skridskor att göra också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 Volleyboll, försvinn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 den tråkigaste sport som finns är curling och bowling fasst det är kul att spela bowling men inte att titta på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Curling, gymnastik och volleyboll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Ridning och Springa och sånt shit :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ellac Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Tråkigaste sporten är helt klart fotboll fridrott och ridning. Det finns inget tråkigare en ridning. :zzz: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Hockey kan va kul, men oftast inte, lixom jag hörde en snubbe på tv för ett tag sen och kännde igen mig direkt, de han sa var : Jag satt hemma och såg på boxning, och plötsligt slog de över till en hockey match" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarKElitE Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 Jag är emot alla sporter förutom basket jag är en soffpotatis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 Häst hoppning och golf ._. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.