jay Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 (redigerat) Jag har sett två stycken frågor om det här och är säker på att det är fler som undrar om/hur man kan fuska till sig andra pokémon på ungeför samma sätt som "The Mew Trick". Det är såhär man gör 1. Se till så att du har en pokémon med rätt special stat. 2. Sen ska gå till den där gubben och flyga iväg, precis som om du ska ha mew. 3. Nu ska du möta en tränare som går fram till dig, den ska inte stå stilla. 4. Möt en Ditto som transformerar sig till pokémonen som har rätt special stat. 5. Använd Escape Rope efter matchen för att vara säker på att du inte möter en annan pokémon. 6. Flyg tillbaka till Lavender Town och gå in i Route 8. 7. Fånga pokémonen på level 7. Listan på pokémon man kan skaffa och vilken special stat de ska ha. Om ni undrar hur ni ska få t.ex. special stat 0 eller 1 så ska ni utgå från 256. T.ex. om ni vill ha Rhydon tar ni bara 256+1 vilket är 257. Hoppas det här kan hjälpa dem som vill ha fullständig Pokédex och inte kan byta med någon. Redigerat 8 November 2006 av jay Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 29 September 2006 Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 Se bara till att inte fånga Missingno, speciellt i Yellow. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 29 September 2006 Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 borde klistras. mycket bra tråd. btw: ditto kan man möta första gången innan pkmn lig-grottan. (R/B/Y) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 Bra tråd ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 Det finns även ett sånt här fusk till g/s som man kan möta ALLA pokemon i ALLA levlar :cool: ! Men mina kompisar säger det inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 12 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2006 helt okej ttips faktiskt, fast jag kör den gamla hederliga vägen, fånga & trada. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 Jag har sett två stycken frågor om det här och är säker på att det är fler som undrar om/hur man kan fuska till sig andra pokémon på ungeför samma sätt som "The Mew Trick". Det är såhär man gör 1. Se till så att du har en pokémon med rätt special stat. 2. Sen ska gå till den där gubben och flyga iväg, precis som om du ska ha mew. 3. Nu ska du möta en tränare som går fram till dig, den ska inte stå stilla. 4. Möt en Ditto som transformerar sig till pokémonen som har rätt special stat. 5. Använd Escape Rope för att vara säker på att du inte möter en annan pokémon. 6. Flyg tillbaka till Lavender Town och gå in i Route 8. 7. Fånga pokémonen på level 7. Listan på pokémon man kan skaffa och vilken special stat de ska ha. Om ni undrar hur ni ska få t.ex. special stat 0 eller 1 så ska ni utgå från 256. T.ex. om ni vill ha Rhydon tar ni bara 256+1 vilket är 257. Hoppas det här kan hjälpa dem som vill ha fullständig Pokédex och inte kan byta med någon. Nice Fusk :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 Riktigt bra tips/Fusk! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 8 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 Jag har ändrat en sak som Dave 37 tyckte var otydlig. Kan denna tråd bli klistrad, snälla :wub: jag tror att det här kan hjälpa många. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 9 November 2006 Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 det tror jag med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg