Zimens Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 Matchbox Twenty - Push Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 Jag blir glad av att höra en låt som jag gillar, det vill säga ganska många. ;) Det varierar något vad gäller musiken.... allt från Power Metal till..... ja.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 Lars winnerbäck och Eddie Meduza är bra musik för att bli glad :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Leenus Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 F.O.D. - Green Day, kanske inte gör alla glad, men jag blir rätt glad när slutet kommer ^^, ----->LÄNK<------- ahaha!!! :P vadå blir du så glad när slutet kommer för att du slipper lyssna mer?! rofl... :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 haha nope, för då kör dom igång ordentligt ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 Ungefär all sorts rock ;) Just nu gör My Chemical Romance mig piggare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 Mando Diao - The Band. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 10 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 nästan ingen förstår vad jag menar, det ska inte liksom vara en favorit låt med bra text utan den är en slagst melodi som får kroppen att känna sej glad lixom... väldigt svårt att förklara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xallie Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 Matchbox Twenty - Push alla matchbox twenty låtar äger tycker jag :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 12 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2006 Hej Hej Monika på JAPANSKA! xDDD Det är något jag verkligen inte skulle kunna gråta till iallafall. Möjligtvis gråta av skratt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 Matchbox Twenty - Push ja självklart. :) unwell, bent och Smooth är också bra. ;) man blir glad ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 Eddie Meduza's låtar gör en glad. Sen blir jag glad av de låtar som Smurfarna gör om dom gör mig glad :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.