LillBerra Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 Coldplay - Yellow Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 14 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 Matchbox Twenty - Push har du någon länk så man kan provlyssna? hittade inget på youtube Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 (redigerat) lars winnerbäcks låtar kan göra dig glad och ledsen xD, men om jag e nere lyssnar jag på nått hårdrocks skit, sen blir jag alltid glad när den är slut, för då slipper jag höra mer :) skrev om elak fildelning innan, men ändrade mig snabbt som attan xD :rambo: Redigerat 14 Oktober 2006 av Vizzkazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 14 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 lars winnerbäcks låtar kan göra dig glad och ledsen xD, men om jag e nere lyssnar jag på nått hårdrocks skit, sen blir jag alltid glad när den är slut, för då slipper jag höra mer :) skrev om elak fildelning innan, men ändrade mig snabbt som attan xD :rambo: ja men en youtube länk skulle vara bra ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brongatonga Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Cornelis Vreeswijk - Turistens Klagan Make Me Happy :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bob_Marley Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 alla sorts REGGAE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Gritz-My life be like :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Mew - Mica Gör mig sjukt glad sjukt snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Pink Floyd - Money får på så himla gott humör. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Cornelis Vreeswijk - Turistens Klagan Make Me Happy :) Cornelis Vreeswijk ftw :D den absoluta happynes låten måste va dont worry be happy :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 blink182 -all the small things och blink182 -mutt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 Bandet Iron Maiden har många bra låtar, så lyssna på det bandet. Iron Maiden gör en glad <3. Exempel på låtar som du kan lyssna på, WASD: Iron Maiden - Wildest Dreams Iron Maiden - The Number of the Beast Iron Maiden - Fear of the Dark Iron Maiden - Bring You Daugter Iron Maiden - Can i Play with Madness Iron Maiden - Virius Iron Maiden - The wicker man Iron Maiden - Aces of Hugh Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.