ellac Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 Månskenssonatengör mig glad för att jag älskar klassisk music :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 Pain of salvation's This Heart of Mine (I Pledge) är för tillfället det vackraste jag har hört. I lie awake watching your shoulders Move so softly as you breathe With every breathe you're growing older But that is fine if you're with me I pledge to wake you with a smile I pledge to hold you when you cry I pledge to love you till I die Till I die The rays of dawn plays on your eyelids A sleeping beauty dressed in sun I will wake you with a smile I will hold you when you cry I will love you till I die Till I die Till I die I believe this heart of mine when it tells my eyes That this is beauty I believe this heart of mine when it tells my mind That this is reason I believe this heart of mine when it cries at time That this is forever I believe this heart of mine when it tells the skies That this is the face of God I lie awake watching your shoulders.. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 (redigerat) Death cab for Cutie - Sound of setteling. Redigerat 25 Oktober 2006 av Vizzkazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 Den där med förkylning saken(reklamen) impetampe tompe timp :) Äh...skoja...Det är säkert vilken hårdrockslåt som helst som gör "me" glad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 Depeche Mode - Just can´t get enough Smash Mouth - Just can´t get enough of you baby Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 Lucas Prata - And She Said går ej och vara ledsen till :D Jag blir också glad av att höra Mando Diao. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 13 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 December 2006 BUMPar nu denna tråden för att jag har hittat två bra exempel :) 1. http://www.youtube.com/watch?v=vqZFMk2LDvU den låten är inte så bra men om man spolar fram till 1:05 så kommer en slags melodi som låter som det jag letar efter ^_^ 2. http://www.youtube.com/watch?v=dP3AFrlRTXw samma med den låten, spola fram till 1:10 Jag vet att det är nån Techno typ men det är dom melodierna jag är ute efter :P Så nu frågar jag igen, någon som kan en annan bra sån låt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 14 December 2006 Rapport Dela Skrivet 14 December 2006 Mew - Mica Alla mina problem försvinner under tiden jag lyssnar på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 14 December 2006 Rapport Dela Skrivet 14 December 2006 All musik jag lyssnar på blir jag glad utav. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 15 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 December 2006 (redigerat) Mew - Mica Alla mina problem försvinner under tiden jag lyssnar på den. läste du exemplet jag skrev? kollade upp låten du skrev på youtube & den är inte alls lik mina exempel Redigerat 15 December 2006 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 18 December 2006 Rapport Dela Skrivet 18 December 2006 Vad bryr jag mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brongatonga Skrivet 18 December 2006 Rapport Dela Skrivet 18 December 2006 Bandet Iron Maiden har många bra låtar, så lyssna på det bandet. Iron Maiden gör en glad <3. Exempel på låtar som du kan lyssna på, WASD: Iron Maiden - Wildest Dreams Iron Maiden - The Number of the Beast Iron Maiden - Fear of the Dark Iron Maiden - Bring You Daugter Iron Maiden - Can i Play with Madness Iron Maiden - Virius Iron Maiden - The wicker man Iron Maiden - Aces of Hugh Håller med dej fullständigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.