Gäst QuikSilver Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 Aha, okej då fattar jag. Men internet? Kostar det imånaden eller är det, att har jag köpt Wii points för den så har jag alltid den eller hur funkar det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 (redigerat) Jag tror att det kostar lite Wii-Points i timmen tror jag att vara ute på nätet... Redigerat 7 Oktober 2006 av Kabby Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raseborg Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 Jag tror att det kostar lite Wii-Points i timmen tror jag att vara ute på nätet... Det e ju skit om man måste betala Wii points i timmen...! Det borde bara kosta en gång, att man betalar en summa en gång! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 Betalningsmetoden är ej bekräftad... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raseborg Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 Betalningsmetoden är ej bekräftad... Ok, men hoppas man inte måste betala Wii points i timmen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 Japp, det kan ju även vara som QuikSilver skrev, och månadsavgift. Jag tror inte att man betalar en gång och har det för alltid... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 Men har man internet på datorn känns det onödigt att sitta o betala för att surfa på Wii .. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 (redigerat) Men har man internet på datorn känns det onödigt att sitta o betala för att surfa på Wii .. Inte för mig :P Eftersom att Wii är antagligen snabbare än min dator... Redigerat 8 Oktober 2006 av Kabby Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 9 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2006 låter intressant! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 9 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2006 Men har man internet på datorn känns det onödigt att sitta o betala för att surfa på Wii .. Står det inte någonstans hur snabbt det går att surfa med Wii ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 9 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2006 det beror ju på vilken anslutnings hastighet datorn har, Wii använder ju Wi-Fi för att ansluta till routern, så det blir lika snabbt som med datorn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 Priserna på Wii-spel är en krona =10 Wii-Ponits Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg