Kassler Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 JAg är jävligt klumpig av mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 13 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 JAg är jävligt klumpig av mig Du ska bara se mig då.. haha.. en kompis köpte en Twix till mej och kastade det och jag skulle ta emot det o tappade det i soptunnan.. haha.. klantigt eller hur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Hehe! Säg åt han att räcka den till dig nästa gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 13 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Hehe han vet nog det nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Jag har gort lita varje sprang ut på fotbolls plan och sa pass när 6:orna spelade jag fick bollen och sparka ut den från plan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 jag jagade min polare! Han sprang mot en dörr och jag sparkade på dörren samtidigt som han öppnade dörren så hela Glasrutan flög ur led. :lol: :lol: Mina klasskamrater såg allt i live action! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 satt å hängde på en stol i skolan, skulle svara på en fråga. så här lät de: - Det finns mest iiiiiiiiiiiiiihihiiiiiiiiii *BOM!!!* behövs de säjas nått mer? stolen pajade lite... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 13 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Hehe klantigt. Som när min kompis och jag satte oss vid el-trummor och han kopplade i gång den till förstärkaren, så visste vi inte om vi fick igång den och jag bara smäller till mot en symbal och det är ju högsta volymen på.. snacka om att alla reagerar.. hehe.. sen hade vi skit skoj av det.. Sen en annan gång skulle min kompis sätta sig på samma ställe men då tog jag bort stollen o han bara duns ner i golvet. Och en annan gång drog min kompis ner en tönt från stolen så han ramlar. Det var mitt i lektionen typ o tönten smäller min kompis rätt i huvudet. Finns fler komiska ögonblick hehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Klantar mig lite allmänt mycket. Har satt eld på bordet när det var Hemkunskap och jag orsakade kaos när jag råkade fälla en lärare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 13 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Klantar mig lite allmänt mycket. Har satt eld på bordet när det var Hemkunskap och jag orsakade kaos när jag råkade fälla en lärare. Haha, hur kunde du satt eld på bordet egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Vi skulle grilla köttbitar och då slant min hand och den brinnande köttbiten landade på bordet. Aja, man är väl mästerkock ;P. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 13 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Hehe proffsigt. Jag skulle vilja göra pizza på hemkunskapen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.