kadamar Skrivet 30 September 2006 Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 Hej jag har ladda ner flyff men när jag ska gö ett acc så funkar inget vad jag än skriver på billing addres vad e de man ska skriva där??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 30 September 2006 Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 Billing Adress = Räknigsadress? Alltså, du ska väl skriva vart de ska skicka räkningen där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kadamar Skrivet 30 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 Ja men när jag skriver vilken gata jag bor på så funkar de ändå inte vad kan va felet?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 September 2006 Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 Billing Adress = Räknigsadress? Alltså, du ska väl skriva vart de ska skicka räkningen där? flyff är gratis... spelade för länge sedan så jag kommer tyvär inte ihåg vad jag skrev där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kadamar Skrivet 30 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 Okej men de e de om man vill köpa nåt så måste man ha fyllt i där och jag skrev min hem address men funkade inte... Därför undrar jag så nån som spelar kan dom säga??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 (redigerat) Äumh :P För det första. du har skrivit i fel sub forum. detta borde egentligen vara i webbspel. För det andra. ne vänta nu. jag har inget andra att komma med. dumma mig :lol: Redigerat 1 Oktober 2006 av girder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 ganska bra poäng där ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 Billing Adress = Räknigsadress? Alltså, du ska väl skriva vart de ska skicka räkningen där? Det är väl som Runescape? Att vara vanlig medlem är gratis, men om du vill bli member så kostar det pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kadamar Skrivet 2 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 Äumh :P För det första. du har skrivit i fel sub forum. detta borde egentligen vara i webbspel. För det andra. ne vänta nu. jag har inget andra att komma med. dumma mig :lol: okej men jag tänkte inte på de jo de e som runescape men funkar inte när jag skriver min gatu address.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 Det kanske inte ens är din gatuadress som ska stå där, det kanske är din e-mailadress ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkAngel15 Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 Exakt,kan du inte skicka en scrennshot? På bilden,för att eftersom att spelet är gratis så är det kanske ifall man beställer nått m.m då kommer räkningen hem,men jag tror också att det är en e-post eller nått sånt. Men jag kan fråga en polare som spelar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kadamar Skrivet 3 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 Här har ni länken... http://www.gpotato.com/register/index.php Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.