Nogger Mint Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 Nyss när jag pratade om skidor så sa jag så här. Dom som åker skitor måste ha trillat nån gång i sitt liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GOLDEN MAN Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 när jag skulle låna en hengkrok av felix sa jag så här "Felix får jag sätta på dig? mycket pinsamt!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 *Skrattar så jag trillar av stolen* 0013:s*Skrattar så jag trillar av stolen och ringer till min bästa kompis och berättar den och han skrattar så att han tappar telefonen i stengolvet* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0011 Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 (redigerat) när mina "Kompisar" hade kastat ägg på rutor i skolan så sa dom att jag va med på det villket betydde att jag skulle vara med och tvätta alla fönster och så skvätte oliver vatten på mej och då sa jag till våran lärare Pappa oliver kastade vatten på mej (kasta vatten=Pissa) Redigerat 18 Februari 2004 av 0011 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 (redigerat) Här är någgra godbitar: Var det kul på skit semestern? [var det kul på skidsemestern?] Har du provat bajsklätring? [Har du provat bergsklättring?] Den här är bra: Min kompis Pekka vill inte gå i skolan, han ringer till rektorn och säger: - Pekka kan inte komma till skolan idag. - Vem är det jag pratar med? Frågar Rektorn. - Min mamma..! Ni som inte fattar kan ta det så här: - Jag kan inte komma till skolan idag. Hehe.. Redigerat 19 Februari 2004 av Popcorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jojjon Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 Ibland säger jag mamma på lektion till lärarn, och en gång när jag satt och spela mario sa jag hej mario till min hund och min kompis skratt så han nästan dog Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 Jag med. Och den där med Pekka var också bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 min lärare- SJ är startens järnväg... itte så roligt va? :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 min lärare- SJ är startens järnväg... itte så roligt va? :unsure: Nej. Inte kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imaginary Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 En gång när jag gick i ettan:MIn fröken frågade:Vad är det som har åtta ben?O då sa jag bläckfisk men de va fel :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 asså ja sär hela tiden fel: Vill du ha godis? ja har lite i *Könsord*. (igentligen menna ja fickan) men ja säger ju fel hela tiden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazgul Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 hade missuppfattat barnie granit i flinta när jag var liten,, trodde han hette barni gravid Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.