cyber-fox Skrivet 23 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2006 eler göra nå fusk jag såg på en film :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rockabilly Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 Du menar väl kvicksanden i början av Haunted Wasteland? För att komma över där måste du ha Longshot. hur får jag tag i den då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 Longshot får du i slutet av Water Temple, så jag antar att du inte klarat Water Temple ännu. Water Temple är ju tredje templet och Spirit Temple femte. Antar också att du vill veta hur man kommer till Water Temple så: 1. Gå till Zoras Fountain (där Jabu-Jabu var när man var liten) och hoppa på isblocken tills du kommer till en grotta. 2. Gå igenom grottan och ta Iron Boots. Ta även med lite Blue Fire så du kan tina upp King Zora, så ger han dig Zora Tunic som gör att du kan vara under vattnet hur länge som helst. 3. Gå till Lake Hylia och gå ner på botten vid den lilla ön med hjälp av Iron Boots. På en sida av ön finns en ingång, och ovanför den sitter en blå kristall. Skjut kristallen med Hookshot och gallret öppnas. 4. Gå in. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rockabilly Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 Longshot får du i slutet av Water Temple, så jag antar att du inte klarat Water Temple ännu. Water Temple är ju tredje templet och Spirit Temple femte. Antar också att du vill veta hur man kommer till Water Temple så: 1. Gå till Zoras Fountain (där Jabu-Jabu var när man var liten) och hoppa på isblocken tills du kommer till en grotta. 2. Gå igenom grottan och ta Iron Boots. Ta även med lite Blue Fire så du kan tina upp King Zora, så ger han dig Zora Tunic som gör att du kan vara under vattnet hur länge som helst. 3. Gå till Lake Hylia och gå ner på botten vid den lilla ön med hjälp av Iron Boots. På en sida av ön finns en ingång, och ovanför den sitter en blå kristall. Skjut kristallen med Hookshot och gallret öppnas. 4. Gå in. jamen det står att jag ska till nåt annat ställe först Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 Säg hur långt du har kommit så blir det lättare. Hur många Tempel har du klarat, vilka items har du osv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 jag skaffade bara longshot o sen gjorde jag alla dom andra templem istället Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pille Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 (redigerat) När man har klarat Shadow tempel så säger Navi att man ska gå till ``desert´´ där ganondof föddes. Vart är det!? :wacko: Redigerat 30 Oktober 2006 av Pille Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 Till väst på kartan, vid Gerudo Fortress. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pille Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 Finns det 3 sköldar i Ocarina of time? I så fall, vart är den tredje? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 Finns det 3 sköldar i Ocarina of time? I så fall, vart är den tredje? :( I öken templet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg