Hoppa till innehåll

Ocarina Of Time!


Piickles
 Dela

Rekommendera inlägg

jag håller på att klara ocarina of time.. jag är i ganondorfs castle... men jag har inte hittat the great fairy som ger en mer "mp" eller vad man ska kalla det... min mp tar typ slut på direkten så jag behöver hitta henne :(

 

The Great fairy är utanför Ganon´s castle, till vänster. Men det är en sten ivägen så du måste skaffa golden gauntlets för att lyfta bort stenen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

jag håller på att klara ocarina of time.. jag är i ganondorfs castle... men jag har inte hittat the great fairy som ger en mer "mp" eller vad man ska kalla det... min mp tar typ slut på direkten så jag behöver hitta henne :(

 

när man har befriat alla i eldtemplet, sen på slutet ska man komma över till en dörr där jag klarar inte det , hur gör man. kan nån hjälpa mig med det :(
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du ska gå till rummet ovanför, vilket är rummet med en stor eld-labyrint. Där finns det en plattform i mitten, och i mitten av den så sitter ett stort block fast. Det blocket ska du slå med Megaton Hammer, så faller det ner i rummet nedanför, och det gör att du kan hoppa över till dörren som leder till bossen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du ska gå till rummet ovanför, vilket är rummet med en stor eld-labyrint. Där finns det en plattform i mitten, och i mitten av den så sitter ett stort block fast. Det blocket ska du slå med Megaton Hammer, så faller det ner i rummet nedanför, och det gör att du kan hoppa över till dörren som leder till bossen.

 

okej. men hur får jag tag i dom där vita handskarna
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...