KazeN Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 För sent att byta lösenord där då de redan har tagit alla inlogg och lösen som var när det hackades, och inte de nu. Iofs, om du ska stanna där kan det vara bra att byta lösenord, men även på andra sidor som du kan tänkas ha använt det lösenordet som du hade där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 Silentwisper? :huh: Jag har aldrig hör talas om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 Silentwisper? :huh: Jag har aldrig hör talas om det. Det är tyo som imageshack.Du väl vad det är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 Som tur är har jag inte samma lösenord där som på några andra sidor. För övrigt, de måste faktiskt höja säkerheten på den sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dalman Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 Tack, bra att veta :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 men hur ska dom veta vilka sidor man är medlem på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 Silentwisper? :huh: Jag har aldrig hör talas om det. nä Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 5 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2006 Undra OM DET KOMMER ÅTERställa sig för 25% av bilder jag ser e hostade på silentwhisper ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkAngel15 Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 Men som tur är att jag inte använder samma lösenord där som ,här, på fuska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.