rikke Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 (redigerat) hej, tänkte att det fans en tråd/ämne om hl filmer så tänkte att ni kunde posta era cs filmer och bilder här, skulle också behöva lite hjälp om någon kunde förklara hur man gör om formaten som blir när man spelar in via consolen på css. EDIT: formatet jag vill byta ifrån är .DEM fin bild på kniv å händer :D Redigerat 2 Oktober 2006 av rikke Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 Menar du att du vill få ner klippet så man inte behöver cs? Då gör du såhär, Startmovie namn 30 (ett exempel, sen skrvier du endmovie när du är klar) Sedan så går du in i cstrike mapen och där är det 100-600 (beror på hur länge du har reccat) bmp filer som du sedan lägger in i videomach. http://www.fragbite.se/?content=cotw.send Där kan du kolla på en guide hur man använder videomach. Plus att du kan ladda ner videomach där i från. Eller så kan du bara ladda ner fraps och filma med det, MEN man får inte lika bra kvalle. Ett exempel på hur ditt klipp kan se ut. http://rapidshare.de/files/35342602/_Gd.wmv.html Är ett fult haxx jag har gjort :S Nickar doedarN på cs... :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 3 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 (redigerat) okej, tack :) ska se om det funkar nu :D EDIT: blir bara ljud fö mig :s PS: kör css Redigerat 3 Oktober 2006 av rikke Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 Jag tror det ska funka på css oxå, hur menar du "det blir bara ljud för mig"? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 (redigerat) okej, tack :) ska se om det funkar nu :D EDIT: blir bara ljud fö mig :s PS: kör css Oooopsss... Tänkte fel :) Redigerat 5 Oktober 2006 av AntonJ3000 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 4 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 förlåt, ska förklara bättre :D blir massa andra filer, kmr inte ihåg namnet nu. blir nog en film om allt sätts ihop. ljudet jag snackade om är ljudet under inspelningen men det kmr ingen bild. bara massa "screenshots" typ som ska sättas ihop på nogot sätt. :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 JA? Det ska komma screenshots man ska sätta i hopp i videomach, det är meningen.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 4 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 (redigerat) men HUR? :D EDIT: sry, glömde att du hade skickt länk :D tack Redigerat 4 Oktober 2006 av rikke Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 5 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2006 Hoppas du lär dig nu då, ett tips när du ska använda videomach, använd codec "uncompressed" så får du en kvalité som om du vore spela cs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 5 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2006 vart fixar man det då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 5 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2006 -_-' Du laddar ner videomach, sen så lägger du in alla dina bilder i den, sen så trycker du på disketten, så väljer du "video" sen så trycker du på codec settings, sen väljer du bara uncompressed. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wowx2 Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 (redigerat) hade samma broblem, tack :D Redigerat 8 Oktober 2006 av wowx2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg