von kluth Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 Eh... hum hum... Det kan ju vara svårt att yttra sig om nu, ps3 har ju ej släppts <_< Hursomhelst... prestandamessigt (enligt uppgifter) är enligt mig: Ps3 + : * Bättre HD-TV stöd * aningen bättre grafik * förbannat massa usb-portar och andra portar Ps3 - : * Sämre online-stöd * Lite o'inovativt, typ... samma kontroll tillochmed! * Dyrt! Xbox 360 +: * Bättre Online-stöd * Skönare Kontroll (om nu ps3 har samma gamla) * Halo! Xbox 360 - : * Sämre grafik... * ... * ...eh? Wii + : * Helt revolutionerande kontroll! * Verkar mindre än de andra... * Aningen mer stilren/snygg... * Billigast Wii - : * Dålig grafik * Online-stöd? Ja... det var min(a) åsikt(er) // Von Kluth Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 * Helt revolutionerande kontroll! Det är helt upp till var och en vad dom tycker om kontrollen.Jag,för min del,tycker inte att den ser så skön ut direkt. * Lite o'inovativt, typ... samma kontroll tillochmed! PS3-kontrollen är oerhört ful,den ser ju ut som en j*vla banan för f*n! Den ser inte heller så skön ut direkt. Det är vad jag tycker om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarKElitE Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 ps3 kontrollen liknar faktiskt en banan. Den e fett oskön också! Testade hålla i en på nån j*vla mässa. Men 360 äger!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 Vilken mässa då mario? Men tror att 360 blir ett köp för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 Nej, definitivt inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 ps3 kontrollen liknar faktiskt en banan. Den e fett oskön också! Testade hålla i en på nån j*vla mässa. Men 360 äger!!! Sony kommer inte att ha sin "Bananformade kontroll" som du så fint uttryckte det ;) De har gått tillbaka till sin gamla och urfula kontroll, fasst nu med en "Ps3 guide knapp" som är en fullkomlig stöld från 360:ns guide knapp. Ps3 är större och därmed klumpigare än Ps2. och enligt mig är det en evolutionär tillbakagång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheVaski Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 jag tror dom kommer va ungefär lika bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 Ps3 har bättre prestanda och grafik än 360:n men det är inte överdrivet mycket, så man kommer nog inte märka så stor skildnad. Det kommer att vara som det var mellan XB och Ps2. Vill du spela Halo 3 elr Metal gear solid? osv. En av skaparna till MGS4 efter att blivit sparkad har gått ut med att dem även jobbade med att få ut MGS4 på Xbox 360. Rykte eller ej, återstår att se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarKElitE Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 Det var en inne i stan. Man fick spela 360 men inte ps3. Men man fick hålla dens Hk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 Det enda ja vet om PS3 så här direkt är att det har en h*lvetes massa usb + andra portar, o så har den 20GB (minst) inbyggd hårdisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarKElitE Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 INTE 20!!! 60! FGS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.