CeZ Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 Dom är fortfarande kvar... Själv har jag #7 gamer i gallerian. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 (redigerat) Tycker att man ska ha dom gamla rankerna...Då var legend med och några till. Då skulle nog mycket få ändras, skulle vara för lätt att gå upp i rank då. Tänk dig att man bara skulle behöva skriva 1000 inlägg för att bli #6 elite fuskare. Redigerat 3 Oktober 2006 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 Tycker att man ska ha dom gamla rankerna...Då var legend med och några till. Alltså jag menar bara att man byter rankgrupperna till dom gamla, jag skrev inget om att det var inläggen som räknades som rank^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 Aha, vilka var de gamla rankerna? Skulle vara kul om man fick veta det. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 Hur menar du, dessa ranker har alltid funnits i princip. Till er som inte vet; Vid 3000 FuskaRank: #10 legend Vid 3500 FuskaRank: #11 hedersmedlem (nästan säker). Jag är av någon anledning #11 i gallerian och #9 i forumet, tycker det är dåligt, även gallerian ska ju ha vanliga ranker. Men jag tror inte det är så svårt att fixa ;). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 Men Skinnpytte nämnde något om de "gamla rankgrupperna", vilka är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 Men Skinnpytte nämnde något om de "gamla rankgrupperna", vilka är det? Det fanns andra ranker innan dessa, för något år sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 Vet du vad de rankerna hette? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 Prao var den första andra var medlem och tredje var stabil tror jag. Legend minns jag också. Tror även det fanns gamer också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 Låter inget vidare. Jag tycker att de rankerna sidan använder sig av nu är alldelles perfekta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magnezium Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 Sökte på den fiffiga sökfunktionen :lol: http://www.fuska.se/forum/Rank-t16908.html Är det samma ranker nu? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 Sökte på den fiffiga sökfunktionen :lol: http://www.fuska.se/forum/Rank-t16908.html Är det samma ranker nu? :o Nej. Det är nya. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.