Apex Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 Är det det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 Vadå är snes roligt? Det är en liten grå apparat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mallex Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 Han menar om spelen är roliga... Ja dom är skit kul, rekomenderas! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 Ja. Köp antingen SNES eller Wii och ladda ner de gamla SNES-spelen. SNES är Nintendos hittils bästa konsol! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 Ja. Köp antingen SNES eller Wii och ladda ner de gamla SNES-spelen. SNES är Nintendos hittils bästa konsol! beror på hur du ser det, men jag anser det vara rpg spelens stora tid under nes och snes. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 Jag tycker att SNES är Nintendos bästa konsol för allt. Mest just RPG spelen som du sade :P (älskar RPG) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 hmm du kommer nog ändå alrdig får tag på nån Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star-Basse Skrivet 5 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2006 hmm du kommer nog ändå alrdig får tag på nån hahahaha vad menar du?? att han aldrig komer få tag på ett snes??? hmm kolla tradera. blocket eller ebay så LOVAR jag att man han får tag på ett snes & massa av spel! Köp ett det är skit skoj:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burak127 Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 Sådär :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 Jag tycker det är roligt att starta/stänga av den :visslar: eller inte...Super mario bros (Nått editIon inne håller SMB1, 2 ,3 ) ;) Sen finns det ju super mario world Och Zelda :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 Självklart är SNES spelen kul..!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jagkallassampa Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 (redigerat) hmm du kommer nog ändå alrdig får tag på nån haha själv har man 2 apparater en som ligger brevid tv:n och en som ligger i en garderob :P och har 6 dosor (man kan bara ha 4) Båda funkar fintfint Några av mina spel: Supermario duckhunt Super Mario 2:an 3:an (1:an är duckhunt) har iáfall alla alla mario spelen fotboll (world cup) hockey golf talespin chip 'n dale volleyboll bubble bobble ett bil spel som heter ngt jobbit så jag inte orkar rabbla upp det 4 players tennis link off road turtles yetsons trickshooting paperboy kriby's adventure track and field in barcelona knigtgame (stavning?) rollergames snacke rattle n roll + MYCKET MER! orkar bara inte rabbla upp det Redigerat 30 Oktober 2006 av Jagkallassampa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg