KVAB Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 För tusan! Super Nintendo är ju 90-talets höjdpunkt! Det är ju skitkul! T.ex. Unirally, Super Mario World, Mickey Mania och Donkey Kong Country är ju superskoj! SNES rekommenderas starkt av mig iaf! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Snes är askul köp det strunta i pris! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Är det det? Det är minst lika roligt som de nya konsollerna! Det är ju bara på den här konsollen man får möjligheten att uppleva alla klassiker som Super Mario. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Jag tycker att Snes var jäkligt kul det hade så många bra spel och jag gillade grafiken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smiter Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 jaa det är über skoj :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 (redigerat) Är det det? SNES är inte roligt, det är bäst! <3 edit:Märkte att jag redan har skrivit i tråden xD Redigerat 25 November 2006 av reXXirT Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 Snes, tycker jag du ska satsa på några år. Har själv haft det och jag hade många bra år med det. En lyckad konsol. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg