Sidney Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 Jag fyller år snart och kommer önska mig pengar och köpa en Xbox 360 då. men jag vet inte vilket spel jag ska köpa. Spelen jag väljer mellan är Kameo och OBLIVION IV. Vilket av dom spelen är bäst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 Jag har inte spelat Oblivion men jag tror att det är väldigt mycket bättre än Kameo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 Oblivion, det är mycket roligare än kameo. kameo är också roligt, men oblivion har så mycket mer grafik, längd, musik och massa mer. Välj Obivion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dalman Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 Jag fyller år snart och kommer önska mig pengar och köpa en Xbox 360 då. men jag vet inte vilket spel jag ska köpa. Spelen jag väljer mellan är Kameo och OBLIVION IV. Vilket av dom spelen är bäst? Ska du köpa Xbox 360 premium eller core? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 2 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 Core. Men vad är skillnaden mellan dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 Ojoj,för det första heter det The Elder Scrolls IV:Oblivion,inte Oblivion IV. För det andra så har Premium en hårddisk inbyggd.Till Core måste man köpa minneskort. Eller nåt.Och ska du köpa nåt så köp Oblivion! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dalman Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 Core. Men vad är skillnaden mellan dom? Jag tror inte att det är nån skillnad på dom. Bara att när man köper premium får man lite annan med och det är ju dyrare hmm. Jag ska köpa core. Om jag nu ska köpa Xbox 360.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erasse Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 Oblivon självklart. Det är kul utan uppdatering också;) (om du ska köpa core). Premium är det dyrare paketet och i det följer Hårddisk, Component kablar, Ethernet kabel med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 2 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 Om jag köper Xbox 360 CORE så kan jag spara som på vanliga Xbox va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 (redigerat) Du måste väl köpa ett memory unit då eller? Redigerat 2 Oktober 2006 av Spaghettin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 3 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 Är det här ett bra köp?: Konosll Minneskort spel-Kameo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 Ja, köp kameo! Mycket roligare enligt mig! Ps. du borde värkligen köpa en preium istället.. för med core måste du köpa till ett minnes kort, och på minnes kortet har du inte plats så du kan ladda ner saker från marketplace osv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.