Hoppa till innehåll

Xbox 360? Kameo Eller Oblivion Iv?

Rekommendera inlägg

Skrivet

Jag fyller år snart och kommer önska mig pengar och köpa en Xbox 360 då. men jag vet inte vilket spel jag ska köpa. Spelen jag väljer mellan är Kameo och OBLIVION IV. Vilket av dom spelen är bäst?

Skrivet

Jag fyller år snart och kommer önska mig pengar och köpa en Xbox 360 då. men jag vet inte vilket spel jag ska köpa. Spelen jag väljer mellan är Kameo och OBLIVION IV. Vilket av dom spelen är bäst?

Ska du köpa Xbox 360 premium eller core?

Skrivet

Ojoj,för det första heter det The Elder Scrolls IV:Oblivion,inte Oblivion IV.

För det andra så har Premium en hårddisk inbyggd.Till Core måste man köpa minneskort.

Eller nåt.Och ska du köpa nåt så köp Oblivion!

Skrivet

Core.

Men vad är skillnaden mellan dom?

Jag tror inte att det är nån skillnad på dom. Bara att när man köper premium får man lite annan med och det är ju dyrare hmm. Jag ska köpa core. Om jag nu ska köpa Xbox 360..

Skrivet

Oblivon självklart. Det är kul utan uppdatering också;) (om du ska köpa core).

Premium är det dyrare paketet och i det följer Hårddisk, Component kablar, Ethernet kabel med.

Skrivet

Ja, köp kameo! Mycket roligare enligt mig!

Ps. du borde värkligen köpa en preium istället.. för med core måste du köpa till ett minnes kort, och på minnes kortet har du inte plats så du kan ladda ner saker från marketplace osv!

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...